• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Ninnnis

Tack, ni är för söta!

Tyvärr känns det inte ett dugg bättre, det känns som jag börjar gråta bara någon tittar på mig.

• passionsblomman

*tittar kärleksfullt på Ninnis*

Så, gråt nu, så du får det ur kroppen!

Här är axeln! *pekar och drar dig närmre*

• Daa

*humpar stenar för glatta livet, nynnandes en konstig sång*
    ingenjörsbruden skrev 2010-02-23 08:20:39 följande:
    lanovia 08 skrev 2010-02-22 16:51:55 följande:
    ....tänk för att jag osså tänkte på det....men det är Daa som springer runt o hjälper till
  • Daa

Villemoa: skönt att det inte är något allvarligt med Moa. Nog så besvärligt som det är, men ändå. Krya på er, båda två.

• Hvidbrud

Lyfter luren och ringer Gråterslorna AB : hej, jag vill gärna beställa ett gäng gråterskor. Till Kastrup. De får gärna ha de stora ögonen på sig och massor av näsdukar - det är em gråtutdrivning det gäller. Jaha, ja, , jo, vi vill gärna ha efterbejandlat med kramar och tröst och strykning på ryggen,- hela paketet! Ja,men tack! Hejdå!

Ninnis, jag har beställt några tanter åt dig nu!

• Daa

Lanovia: kul att du kom iväg till repet. Kan tänka mig att det är mystiskt och skärrande att gå iväg utan din Spillevink.

• Ninnnis

Tack, sötisar

Men... Jag trodde jag var en av Gråterskorna...? Får jag alltså betalt för detta? *förvirrad*

• Daa

EA: BIM, eller vad det nu heter de månader man inte försöker, borde ha varit torsdag eller möjligtvis fredag. Men nu var de ju så ivriga, indianerna, att de kom redan igår.
    När är det för dig?

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan