passionsblomman skrev 2010-02-23 13:57:52 följande:
Jag vet nå´t som Bruttan inte sagt här än: Bruttans Groda är en Elvira! Fira fira med Elvira, flera E-typeflickor i bebistråden!Hurra!och inte är Bruttan inlaggd heller!
Skvallerkärring
Jag hann ju inte hit och skriva innan maken drog ut mig på en underbar skoterfärd, så vackert men så kallt!!! Sen somnade jag på soffan framför tv:n eftersen jag vräkt i mig 2 limpmackor och en stooor kopp choklad... mums!
Men i alla fall, kopia från andra tråden:
Tadaaaaa....hemma igen i 33 graders kyla, och jag VET vad Grodan i min mage är för nåt
Läkaren såg det på ultraljudet igår och grodan mår för övrigt alldeles förträffligt med en stor simbassäng att plaska i
Så hon skrev det på en lapp, stoppade lappen i ett kuvet och så öppnade vi det hemma igår kväll tillsammans med de blivande storasystrarna
Så nu pågår det ett namnkrig för fullt.... de vill inte ha en Elvira, det vill jag och maken Men det kan bli en Idun eller disa också... eller Albin, det var ju inte garanterad tjej-leverans
Ska äta pencillin resten av grav, blir igångsatt i mitten av april och så köpte vi dessutom en buss igår!
Ibland är jag effektiv
Ninni, kramar i massor och en säck att ta av vid behov! Har bara hunnit läsa sista sidan , men det verkar som du behöver massor!
Tänker på dig!
Och kram till alla jag glömt, är liiiite seg i kropp oh knopp idag efter 55 mil i bil igår...