Godmorgon
Kolla tiden,jag är redan uppe!!!
Hrm... kan bero på att jag är ensam hemma med lilla vild, annars hade jag snarkat som vanligt
Tyvärr har jag stora tjejen hemma med migrän också... mörkt rum och tyst och stilla... så jag och lilla vild ska baka idag!
Projktet idag är att göra klart ett priatskepp till kompis L:s lilla A som blir 3...
Blir det bra lägger jag in en bild
Annars glömmer jag det lika fort
Herrije, igår såg jag ett program där de visade hur IVF och äggplockning gick till, håller tummarna stenhårt redan nu för er!!! Kramar i massor, ni är så jäkla tufffa!!
Känns sprutan läskig så prova att sticka på en apelsin några gånger, då får du in känslan
Håller tummarna för lilla söta cockern också, förstår hur du känner dig, min schäfer hade tyvärr elakartat, MEN hon levde gott i ytterligare ett år, och då var hon redan 8 år, så jag tror att prognosen är toppen för lill-donnan!!
Sonja, ursäkta mig, men det ärså skönt att inte vara ensam morsa med surt morgonhumör
Finns det något värre än en ap-trotsig unge på morgonen??
Du är världens bästa mamma och om du inte tror det så läs om Ingis inlägg en gång till! De lyssnar bara på det de vill höra
Blomman, ha det så bra i Helgen och hälsa Aleta... tänk om du får några go´praliner.. dregglar!
Det är skönt att ha vänner som du!