• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Ninnnis

Vad skönt att det går bättre med T nu, Sonja. Det verkar vara goa och fina tjejer du har ♥

Hur gammal är K?

• Daa

Åh. Tänkte att du skulle fråga det...
    Tror inte att jag kan det. *skamsen*

(Haha, vågar inte försöka här på jobbet. Kanske skrämmer slag på kollegorna. )

Ninnnis skrev 2010-02-26 11:50:16 följande:
    Daa förresten,kan du verkligen sjunga AAwwwiiiiiiiaaawwiiimmaawweee?
    Telefontiden är slut för länge sedan. Jag försöker ringa ändå.
  • Daa

Sonja: skönt att ni redde ut det där bråket.
    Håller med Ninnis, de verkar fina och goa, dina tjejer.

• Daa

Glömde kommentera:

Jaaa!
    Mysmys.

Ninnnis skrev 2010-02-26 07:09:51 följande:
    Idag har jag inga problem att hitta något att glädjas åt. Det är FREDAG och mina älskade efterlängtade killar kommer hem ♥
  • Sonja68
    Ninnnis skrev 2010-02-26 11:59:12 följande:
    Vad skönt att det går bättre med T nu, Sonja. Det verkar vara goa och fina tjejer du har ♥Hur gammal är K?
    K blir 5 den 26 maj! Vad fort tiden går ! Det var ju nyss jag låg inne på BB och precis hade fått upp henne på magen...
    Lilla Bubblan ♥
  • Ninnnis
    Daa skrev 2010-02-26 12:17:36 följande:
    Glömde kommentera: Jaaa! Mysmys.
    HHrrmmm. Var vi inte överens om att du skulle stanna hemma tills du kunde sjunga AAwwwiiiiiiiaaawwiiimmaawweee? *tittar strängt*
  • Ninnnis

*hjärtar både T och K*

Sonja68 skrev 2010-02-26 12:54:31 följande:
    K blir 5 den 26 maj! Vad fort tiden går ! Det var ju nyss jag låg inne på BB och precis hade fått upp henne på magen...Lilla Bubblan ♥
  • Sonja68

Just 4-årsåldern har varit fin med K. Hon hade ett väldans humör och var gnällig i 3-årsåldern, men nu är hon mestadels som en sol
    3 år och 6 år hörs visst vara såna där trotsperioder eller utvecklingsfaser som kan vara lite jobbiga att ta sig igenom. T:s 6-årstrots pågår visst fortfarande, trots att hon blev 7 i januari. Men det ska väl klinga av snart.
    Lilla tonåren kallas det visst, den här sexårsperioden.
    Det är faktiskt som att ha en trulig, testande, hormonstinn tonåring i huset!

• Daa

Överens och överens. Det var nog mest din idé.

Vad ska du göra åt det där i södern? Moahaha! *räcker ut tungan och springer kvickt iväg*

Ninnnis skrev 2010-02-26 12:56:24 följande:
    HHrrmmm. Var vi inte överens om att du skulle stanna hemma tills du kunde sjunga AAwwwiiiiiiiaaawwiiimmaawweee? *tittar strängt*
  • Daa

Ikväll ska vi på Rästöraaaang.
    Fyra år som par ska firas. Minsann. *trycker ner hostmonstret i en väska och stänger hastigt igen*

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan