brasiliansk vaxning
Är det någon som vet var man kan göra en brasiliansk vaxning i Stockholm. Vill vara lite fin inför bröllopet
Är det någon som vet var man kan göra en brasiliansk vaxning i Stockholm. Vill vara lite fin inför bröllopet
jag såg ut som skäggiga damen fast i polisongväg o hår under hakan efter dotterns födelse.. går på spektrakliniken o är såå nöjd, de verkar proffsiga o är jätte noga med att du får rätt behandling mm....har kollat lite priser o de verkar ha billiga priser o ju fler behandlingar ju bättre rabbat just nu får jag inet göra nån behandling då jag äter tetrysal(acne medicin)då jag fick hormonrubbningar ca 6 mån efter förlossning..jag hoppas att jag hinner göra en behandling innan bröllopet bara
Åh, ska kolla spektrakliniken. Gör dem gratis konsultation första gången?
hm.. jag vaxade mig på en salong i Göteborg och har bara gott att säga om stället, bortsett från att håret växte ut så snabbt på vissa ställen. jag snackar dagar.. efter fyra veckor var jag fortfarande ren och fin på triangeln men lurvig mellan benen.. :(
Jag körde på var fjärde vecka i ett halvår men det fortsatte i samma stil så jag tappade sugen på att lägga 500 spänn i månaden på att ändå inte vara helt fin mer än samma dag.
Skulle gärna höra namnet på salongen/vaxaren i Göteborg som nämndes ovan, vore ju värt ett försök till innan bröllopet i augusti.
Jag skickar namnet till dig Siaradus!
tackar!! :)
Jag är nyfiken, sitter fast i rakningsträsket...
Hur mycket hår tar vaxningen bort? Allt hår i hela "regionen"? Är det inte lite jobbigt att ligga och fläka ut sig..? Jag är verkligen inte pryd av mig, generellt sett, men jag är ändå lite tveksam inför detta.
Vassego Siaradus!
HappyE, ja, vill du så tar hon bort allt. Jag föredrar att ha en "landningsbana" så det inte blir helt naket. Första gången låg jag och spände mig som fasen och tyckte det var jättejobbigt att hon var där nere och höll på. Nu tänker jag inte ens på om det skulle vara jobbigt.
När jag har gjort det har jag inte behövt ens ta av trosorna. Hon som vaxar tar ena sidan åt gången (drar undan trosan just där) på alla andra ställen är man inlindad i hand dukar.