brasiliansk vaxning
Är det någon som vet var man kan göra en brasiliansk vaxning i Stockholm. Vill vara lite fin inför bröllopet
Är det någon som vet var man kan göra en brasiliansk vaxning i Stockholm. Vill vara lite fin inför bröllopet
jajamen
Nu var det gjort!! Ont gjorde det men ändå inte så farligt. Känner mig riktigt stolt
Åh, va kul! Vart nånstans, i göteborg? Va har din karl tyckt om resultatet?
Gick till EleganZ, Götgatan i Sthlm, hittade faktiskt tips om henne här i tråden. Både jag och min blivande är mycket nöjda Sparade för övrigt inte ett fjun, hon var jätteduktig och det kändes totalt icke-pinsamt.
Rufas - kan inte jag också namnet på salongen?? Har bara vaxat mig utomlands, 1 gång per år när jag åker till Budapest, kostar 80 kr där;) men det håller ju inte riktigt i ett år;) men nu är jag ny vaxad, var där förra veckan;)
Självklart! Ger namnet här istället om fler undrar.
Hon heter Monika Pic och har nummer 031 - 71 15 290.
Hälsa gärna från Tanja.
Efter att ha läst denna tråd var jag tvungen att prova. Var iväg idag till samma salong som HappyE och tjejen var väldigt bra och fick mig att känna mig relativt bekväm. Lite ont gjorde det allt, men inte värre än att det gick att så ut med.
Blir intressant att se hur det känns när det börjar växa ut igen och hur ofta jag kommer behöva göra det. Det känns helt klart som att jag kommer gå dit igen i alla fall.
Det verkar som om alla vi som blivit inspirerade att pröva brazilianare efter att ha läst denna tråd har gått till samma ställe Ska pröva clinic devine nästa gång.. eller snarare borde jag gå ganska snart, det växte ut snabbare än jag trodde *snopen*
Är det någon annan som har tips på bra vaxningsställen?
Jag gick också och provade en vaxning för första gången efter att ha läst denna tråden. Var på clinic divine och är jättenöjd. Jag bokade en ny tid direkt =)
Så, ja, det verkar som om tråden inspirerar en hel del...
alla hårstrån växer olika. första gången kommer det växa ut snabbare, eller verka som det då dom som var förkorta första gången växer ut. Det kommer komma i fas.