Inlägg från: Martinaa |Visa alla inlägg
  • Martinaa

MAJ 2010 del 5

Å man bara myser när man läser den här tråden! Ena goda nyheten / trevliga berättelsen som avlöser den andra! {#lang_emotions_laughing}

Hillena - Låter som en fantastisk möhippa!

Bluebride - Mysigt med kattbebisar!! {#lang_emotions_sunny}

Kattpoet - Underbart!!

Rapsbrud - Förstår det! Så roligt att kunna återuppleva det med rörliga bilder om och om igen!

• Martinaa

Hihi, blir så glad av att läsa er bröllopshistorier!

Ska också försöka titta på folket när vi går in, men jag kan bara lova att försöka. Känns som om jag kommer börja böla om jag tittar på dem....

• Martinaa

Idag har vi varit och beställt ytterligare ett smakprov på tårta, men som vi har höga förhoppningar på så hoppas vi kan enas om denna sedan.

Sedan har vi beställt blommor (brudbukett, corsage och dekoration mm) idag så det känns bra. Vi skulle även kolla upp musiken och sånt på vårt festställe, men de måste missat skriva upp vår bokning för när vi kom dit var det ingen där...!

• Martinaa

Hihi, så roligt att läsa era berättelser och se era bilder. Ni är alla så vackra!! Stort grattis till alla nyblivna fruar!! Tänk att vi är här nu, vi har nått slutet (början?? ) av denna långa planering...!

Snuttfia:

Oj va du inte såg ut som jag trodde. Inte för att jag föreställt mig nåt direkt, men ändå! Ni var jättefina och din bror är superduktig fotograf!! Älskade bild nummer 39 o 64 på hemsidan!

Cia:

Håller tummar och tår för er att ni får huset!!

• Martinaa

Åh, Snuttfia nu kom jag på en sak till! Den där västen som din lillkille har på sig, vart har du fått tag på den? Vi håller på att leta som tokar efter en silverväst till vår killnäbb som är fyra år.

• Martinaa

Jaao

Men va tråkigt!! Varför vill man göra nåt som man vet personen i fråga inte gillar!?? Kan du prata med honom? Försök vända på det. Hur han hade tyckt om hans kompisar blev osams och höll på att sabba hans svensexa för att en person vill göra nåt som han inte vill? Om nu sånt biter på honom....

• Martinaa

Snuttfia:

Jahopp... Jag har sett den där också och den är supersöt (och billig) men den går inte beställa. Det står att den finns i lager, men när man försöker göra en beställning så står det bara 0kr och Leverans okänd eller nåt sånt. Var det champagne du hade? Synd, annars hade jag kanske hotat dig om att få hyra/köpa den!
    Dock så har svägerskan (mamman till pojken) hittat en väst att hyra, men vet inte alls hur den ser ut, men får hoppas den blir bra.

HelenaO:

Äh, det hinner gå över, bara bestäm dig för det! Krya på dig!

• Martinaa
    AnniFidde skrev 2010-05-19 20:38:55 följande:
    Grattis till er som gifte er i helgen!!! och ni som har erfarenhet, hur lång tid tog fotograferingen ungefär??? vi har väl iaf 2  timmar på oss men känns skönt endå att veta på ett ungefär...=)
    Jaa, bra fråga där!!
  • Martinaa

Snuttfia:

Nu blir jag nervös när du skriver så. Vi (jag och min frisör) har också räknat med att vara klar klockan tolv, för att sedan fotas. Fast vilken tid hade ni vigseln förresten? Vi har kl 15. Är nervös att det kommer bli stressigt, men man borde ju hinna. Och om nu tvä timmar räcker så har vi ju lite marignal :)

Svar på tråden MAJ 2010 del 5