Inlägg från: Martinaa |Visa alla inlägg
  • Martinaa

MAJ 2010 del 5

Rapsbrud:
    Det låter ju som en toppenpresent

Ang morgongåva så hade jag ju tänkt ta egna "Secret box"-bilder, men det sket sig när jag bokade tid för vaxning. Får inte raka benen på ett bra tag, så nu håller jag ju på att spara ut och känner mig allt annat än kvinnlig :P
    Sambon fick ju en resa till Milano nu i 30-årspresent så vi får väl räkna den som morgongåva lite också, så får han få fina bilder på mig i efterhand... :)

• Martinaa

Patrikoannika:
    Haha, jag läste lite slarvigt först så jag kopplade det som att ni träffade på prästen när ni köpte "diverse dryck". Alltså att prästen stod o handlade sprit också. Sen läste jag om texten...! :P

Hillena:
    Tackar! Jag är himlans nöjd själv också!

• Martinaa

Hanna:
    Är det den Elsa som jag har i mitt galleri??

Usch, är hemma från jobbet idag för jag har åkt på en rejäl förkylning. Sambon hade det förra helgen och nu har han smittat mig. Perfekt läge att sitta och pyssla, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra! Hade tänkt göra hållarna till placeringskorten i trolldeg, men behöver ett pepparkaksmått som jag ska få skickat på posten av bror min så får vänta med det till nästa helg =/ Vad ska jag göra hela den här helgen då? Är själv hemma för sambon jobbar...

• Martinaa

Åh va roligt att läsa om alla möhippor!! :D

• Martinaa
    snuttfia skrev 2010-04-18 16:16:38 följande:
    Själv försöker jag förresten röja ur förrådet som egentligen är ett av husets största rum. Tänkte få plats med lite mer släkt runt bröllopet :) Jag gör det dessutom iklädd mina rätt så höga bröllopsklackar. Måste gå in skorna känner jag... Helt normal ja...
    Hahhaha! Akta så du inte trillar och stukar foten. Hade passat bra nu...!
  • Martinaa

Silvervästen finns åter i lager! :D Den supersöta barnvästen på Halens har varit slutsåld länge, men nu finns den inne igen! :) Om det är nån mer som vill ha till sina barn eller näbbar!
    halens.se/Product/045130

• Martinaa
    CiaLovesAndreas skrev 2010-04-19 16:58:00 följande:
    En fråga till er som köpt strumpeband. Har ni köpt dem i nån affär eller på nätet?Var och kollade på Lindex och H&M, men inget napp. Men jag kanske letar i fel affärer.
    Jag köpte på Change, och så fort jag gjort det så såg jag strumpeband i vartenda butik jag gick in i, haha. Har hittat på Lindex och Kappahl iaf.
  • Martinaa

Snuttfia:
    Oj, massa grejer fixat ju. Låter som jättefina blommor och tårta. Och god dessutom! :)

Moon River:
    Grattis! Vad roligt! I dubbel bemärkelse! :)

Josssie:
    Släpp allt som har med bröllopet att göra i en dag eller två. Tänk på annat. Fokusera sedan på något roligt med bröllopet och börja där. Snart har du nog fått tillbaka lusten på att planera :)

Cia:
    Ska du ha tiara eller slöja på bröllopet? Ha med den/dem till fotograferingen! :)

Hmm, var det inte längesen Fröken Strössel var inne här nu också??

Idag var det dööölugnt på jobbet. Jobbar i butik och stundtals var det inte en kund inne i affären. Så då passade jag på att ringa till vår kantor Hon var verkligen supertrevlig och det kändes superbra. Jag sa vilka låtar vi vill ha som ingång- och utgångsmarscher samt solosånger. Jag frågade om hur vi skulle få tag på noter men hon sa bara att hon skulle ta tag i det själv och att jag inte skulle behöva oroa mig för det. Det enda hon ville ha var kompositör på ena marschen vilket jag hade uppskrivet hemma. Hon messade senare och skrev att hon hade hittat noterna till båda solosångerna :)
    Jag har också varit lite nervös över hur det ska bli med henne och mina solister (duettister???), men hon tog både namn och nummer till dem och ska ringa dem i veckan och prata med dem och bestämma tid för att öva. Kändes också lugnande! :)

• Martinaa

Cia:
    Jag tycker du kan ta nåt kort som är helt och hållet som du kommer vara på bröllopsdagen, minus klänningen. Med just de underkläderna, strumpeband, skor, tiara och hela kitet :)

Svar på tråden MAJ 2010 del 5