Inlägg från: Martinaa |Visa alla inlägg
  • Martinaa

MAJ 2010 del 5

Tattoo82 skrev 2010-03-21 21:33:58 följande:
    Jag fick tipset om honom av en vän som tagit gravidbilder där och så att han var kanon! Såg sen på facebook att vi hade en annan gemensam vän så jag frågade henne och hon sa också att han var jätteduktig. Han hade fotat deras bröllop med! Ska kanske be att hon skickar över några av dessa...
    Det låter klokt. Alltid bra att se just såna bilder som ska fotas sen. Men om två av dina vänner är nöjda är det ju alltid bra betyg! :)
  • Martinaa

Stort grattis på födelsedagen Moule!!

Idag ska vi iväg och prova kläder åt sambon, weehe! Ser SÅ fram emot det (antagligen mer än han själv). Är så nyfiken på hur han kommer se ut. Jag är ju bara van att se honom i mysbyxor och en gammal t-shirt, haha.

• Martinaa

Oj, går Avatar fortfarande på bio?? Enjoy säger jag bara!

Jag känner igen mig i din stress Snuttfia. Egentligen har vi nog läget under kontroll, men jag kan också känna mig lite stressad ibland. Innan har jag bara läääängtat och väntat på att tiden ska gå, men nu helt plötsligt känner jag att det går lite väl fort snarare och skulle vilja att det lugnade ner sig lite. "Tänk om vi inte hinner med allt vi tänkt?" Men det blir nog väl till slut ändå!

• Martinaa

Nu är vi hemma igen efter klädprovning åt sambon. Ååå va fin han blev! Jag blev alldeles mållös och stod bara med ett fånigt flin när han fick på sig hela munderingen. Han var så snygg!! Så nu är kläder till honom bokade också så kan vi bocka av det! Känns skönt att ha ännu en sak fixad! :)

Nästa sak på listan blir nog ett samtal till prästen. Är det någon som träffat sin redan? Ska ni ses igen innan bröllopet eller räcker det med ett möte?

• Martinaa

gutebrud:
    Oj, vilket fynd med halsbandet!!

• Martinaa
    Rapsbrud skrev 2010-03-22 21:38:54 följande:
    moule: Grattis på födelsedagen! CiaLovesAndreas: Vad kul! Jag fick reda på idag att det faktiskt går att göra det jag vill göra i morgongåva till min man. Har haft en idé om vad jag vill göra men har inte vetat om och i så fall hur man gör, men nu vet jag.
    Men så kan du ju inte skriva, nu blir jag ju jättenyfiken på vad det är! Om det inte är hemligt förståss... :)
  • Martinaa
    patrikoannika skrev 2010-03-23 20:23:20 följande:
    Jag kan inte heller fatta vad nära det faktiskt är. Jag tänker ofta att det är lääääänge kvar. Men så slår det mig att det INTE ENS är 2 månder kvar!!Kan inte få in det i skallen....
    Precis sån är jag med. Det har ju varit så långt kvar så länge, så det går liksom inte få in att inte ÄR så länge längre...!

Kattpoet:
    Varför ingen kilt?
  • Martinaa
    jaao skrev 2010-03-23 22:54:28 följande:
    Idag ringde mamma med smått panikartad röst och undrade hur det gick med vår planering, hon är vääääldigt stresad över faktumet att vi varken beställt tårta, blommor, köpt några dekorationer eller ens planerat hur dukningen ska se ut... Bör jag vara stressad? ahhhhw...det känns fortfarande så långt borta!
    Vi har bokat tårtställning och provsmakat tårta, så vi vet ju varifrån vi ska beställa. Men köpt dekorationer? Planerat dukningen? Nä, det har inte vi gjort heller.
  • Martinaa

Aaah, nu hände samma sak för mig som för Snuttfia! Sidan laddades om och det jag skrivit försvann, TRE GÅNGER!! *morr*

Emmsan:
    Stort GRATTIS till "fröet"!! Gud så roligt!! Hoppas din kräknödighet (kul ord!) går över snart!

*säkerhetskopierar inlägget*

Sköldis:
    Jag har en bild på en bukett i mitt galleri som jag tror passar in på din beskrivning. Den kommer vi ha som förebild, fast lite annorlunda ändå. Vi kommer nog ha vita rosor och blåklint för en somrig fin bukett!

Tattoo:
    Men usch va tråkigt! Beklagar verkligen *styrkekramar*

Annsoffan:
    Välkommen hit! Du är upplagd på listan nu!

Ang budget så har vi sagt runt 70 000:- men kommer nog hamna runt 80 000:-. Jag skriver också ner vartenda litet inköp till bröllopet för att veta vad vi hamnar på exakt sedan.

Här har det inte hänt så mycket. Det slog mig idag att det är tio veckor kvar. Mycket mer än för en del av er andra, men det räckte för att det skulle kännas lite "läskigt". Det har ju varit så länge så lång tid, och nu helt plötsligt så är det liksom inom en överskådlig framtid. Förstod inte när det hände...! Minns ju när man satt här och gnällde i den här tråden att man ville att det skulle bli ett halvår kvar, att det skulle bli 2010 åtminstone...

*säkerhetskopierar inlägget igen*

Svar på tråden MAJ 2010 del 5