Inlägg från: patrikoannika |Visa alla inlägg
  • patrikoannika

Jag funderade faktiskt på de. Får se hur de jag betällde passar, är de inte sköna, så kanske jag beställer ett par till. Då blir det nog de du köpte. Bra smak!

Rapsbrud skrev 2010-03-18 19:03:06 följande:
    Jag har köpt de här, fast inte på nätet utan i en affär i Malmö:www.brandos.se/ivory/claudia/a1468#
  • patrikoannika

Jag hade inte vågat anlita någon hobbyfotograf. Jag är för noga för det. Och tänk, det är den största dagen i ens liv!!!

• patrikoannika

Jag tänker åka till frisören och lämna grejor där några dagar innan. Så slipper man släpa på en massa på morgonen.

• patrikoannika

Är det? Vad kul! Vart?

Ja, jag gillar honom mycket. Naturlig och modern liksom.

Och den där levande julkrubban finns!! Hi hi... De "sätter upp" den om jularna.

Felixian skrev 2010-03-21 13:19:22 följande:
    patrokoannika: Fredrik Westerlund är ju min "gamla" hemförsamlingspräst. Kul att han ska viga er! Det jag kommer ihåg av honom är att han är/var väldigt enkel och sympatisk. Och då var han iaf en sån präst som vågade ta ut svängarna även i kyrkan. Ni får väl fråga lite försynt om hans levande djur till julkrubban i kyrka (jag tror att det va han som ledde in en get under gudstjänsten iaf ;) )
  • patrikoannika

Åh... vad roligt att höra!!

Ska träffa honom fredagen efter påsk.

Felixian skrev 2010-03-22 10:44:13 följande:
    patrikoannika: Haha, jodå, han var präst i Västa Sönnarslövs församling tidigare, men det va ett tag sen. Tror att båda mina bröder är konfirmerade av honom. Han är helt fantastisk. Det finns två präster som jag gillar (har gått ur svenska kyrkan av lite olika skäl) och han är en av dem jag gillar. Haha, vad roligt med krubban! Kommer ihåg att det var mycket prat om hans upptåg. Inte gillat av alla :) Om ni ber honom prata om kärlek och er själva (om ni vill det förstås) utan ett "manus" kommer ni nog inte bli besvikna!
  • patrikoannika

I dag på jobbet så blev jag så glad.

Dels så fick jag reda på att de ska anordna en möhippa/fest för mig. (Men en planerad sådan. Jag vet inte vad vi ska göra, men jag får veta datum.)

Och dels så fick jag reda på att många på jobbet kommer komma till kyrkan och titta. Jag hade ju hoppats på att de ville göra det, men vågade inte tro det säkert. Men nu blir det så och det betyder mycket för mig.

Åhhhh.. mina gulliga, gulliga kollegor!!!

• patrikoannika

Jag kan inte heller fatta vad nära det faktiskt är. Jag tänker ofta att det är lääääänge kvar. Men så slår det mig att det INTE ENS är 2 månder kvar!!

Kan inte få in det i skallen....

• patrikoannika

Den där listan var ju inte alltför svår att klara av... Dock så får jag problm med nr 9. - Älska din kropp som den är... ha ha... Min kropp är hemsk! Jag har gått upp i vikt, (vägde 100 kg som mest..) gått ner i vikt,(vägde 55 som minnst..) varit gravid och gått upp i vikt, sedan gått ner alla grav.kilon... ätit upp mig igen.. gått ner lite... Är nere på 61 nu... Att älska min kropp är inget som jag börjar göra i en handvändning...

Och på bröllopsdagen vill man ju vara smal och vacker.. *suck*

Martinaa skrev 2010-03-23 20:49:59 följande:
    Hehe, hittade den här listan via en blogg: tio saker att uppleva innan du gifter dig! www.cosmopolitan.se/egokick/2010/03/10/10-sak...Har varken rest själv eller bott med andra (däremot delar jag lunchrum med lata och slarviga arbetskollegor, haha) men vi får hoppas jag klarar äktenskapet ändå! Vilka "missar" ni på?
Svar på tråden MAJ 2010 del 5