MAJ 2010 del 5
Jag har köpt: www.brandos.se/donna-girl/432802-beige/a11148
Jag har köpt: www.brandos.se/donna-girl/432802-beige/a11148
Jag funderade faktiskt på de. Får se hur de jag betällde passar, är de inte sköna, så kanske jag beställer ett par till. Då blir det nog de du köpte. Bra smak!
Jag hade inte vågat anlita någon hobbyfotograf. Jag är för noga för det. Och tänk, det är den största dagen i ens liv!!!
Vi gifter oss här: www.aftonbladet.se/nyheter/article344596.ab
Prästen som är med på bild, är han som ska viga oss.
Jag tänker åka till frisören och lämna grejor där några dagar innan. Så slipper man släpa på en massa på morgonen.
Är det? Vad kul! Vart?
Ja, jag gillar honom mycket. Naturlig och modern liksom.
Och den där levande julkrubban finns!! Hi hi... De "sätter upp" den om jularna.
Åh... vad roligt att höra!!
Ska träffa honom fredagen efter påsk.
I dag på jobbet så blev jag så glad.
Dels så fick jag reda på att de ska anordna en möhippa/fest för mig. (Men en planerad sådan. Jag vet inte vad vi ska göra, men jag får veta datum.)
Och dels så fick jag reda på att många på jobbet kommer komma till kyrkan och titta. Jag hade ju hoppats på att de ville göra det, men vågade inte tro det säkert. Men nu blir det så och det betyder mycket för mig.
Åhhhh.. mina gulliga, gulliga kollegor!!!
Jag kan inte heller fatta vad nära det faktiskt är. Jag tänker ofta att det är lääääänge kvar. Men så slår det mig att det INTE ENS är 2 månder kvar!!
Kan inte få in det i skallen....
Den där listan var ju inte alltför svår att klara av... Dock så får jag problm med nr 9. - Älska din kropp som den är... ha ha... Min kropp är hemsk! Jag har gått upp i vikt, (vägde 100 kg som mest..) gått ner i vikt,(vägde 55 som minnst..) varit gravid och gått upp i vikt, sedan gått ner alla grav.kilon... ätit upp mig igen.. gått ner lite... Är nere på 61 nu... Att älska min kropp är inget som jag börjar göra i en handvändning...
Och på bröllopsdagen vill man ju vara smal och vacker.. *suck*