MAJ 2010 del 5
25 dagar kvar nu, börjar närma sig.
Vi skulle beställa tårtor i helgen, men då tyckte gubben att han lika gärna kunde göra tårtorna själv
25 dagar kvar nu, börjar närma sig.
Vi skulle beställa tårtor i helgen, men då tyckte gubben att han lika gärna kunde göra tårtorna själv
Så hade jag det också, men vi hade tur att vagnen kunde stå på kanten i alla fall. Har också så den här gången, men det går bra att placera dem där, får inte ställa bordet för nära fönstret bara
Har idag varit i lekparken med min dotter för första gången, så hon fick pröva gunga, tyckte hon var jättekul. La upp en kort kort video om det. Lite OT jag vet, man jag kan inte låta bli.
hmm, alltid så när jag ska lägga upp något på BT eller Fl när det gäller filmer.
om ni vill se filmen så kan ni finna den på min profil på Facebook Rosemary Engberg Tar gärna emot fler vänner om vi inte redan är det
http://www.facebook.com/profile.php?id=522656311&ref=profile
bakslag........ på något vis är min slöja, tiara och halsband borta. Jag har vänt upp och ner på hela huset och hittar dem inte. Är så ledsen att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Ensam är jag också, killen praktiserar och kommer inte hem förrän om 2 veckor. Jag har ingen aning om jag har förlagt dem på något vis eller någon varit inne i huset och snott sakerna, men då borde de tagit något annat i så fall som är mer värdefullt. Ingen som är synsk som kan se vart de är? JÄTTELEDSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag har haft allt i garderoben i hallen eller i barnkammaren, men det finns inte där. märker att även mitt strumpeband är borta, låg i samma ask
jag har hittat dem. de låg i en ryggsäck som hängde bland ytterkläderna, jag måste ha visat sakerna för någon utanför hemmet, eller var det när jag fundera på att gå till frissan kanske.
jag har en massa festprogram att göra
lite OT, men jäkla körslaget, sen de spelade michael jacksons They dont care about us, så har jag inte lyssnat på något annat än den i några timmar nu...
Har massor att göra inför bröllopet, men jag får inte riktigt ut tummen ur ..... för att fixa det.
jag har ingen som kan göra min make up, vet e 17 om jag blir sminkad