MAJ 2010 del 5
smink är inte min starka sida, vill inte se ut som en clown på min bröllopsdag
smink är inte min starka sida, vill inte se ut som en clown på min bröllopsdag
tack för tipsen. Tyvärr så har jag ju inget smink själv, jag brukar inte sminka mig för min hud tål det inte riktigt
Ja, får väl höra med Kicks eller nått sen då.
Vi kommer ha såpbubblor
Vad kostar er fotograf? vi har tur att få hjälp av bytidningens fotograf, så vi får betala 500 kr
vår väljer ett par bilder som vi får på papper som han gillar, sen får vid en cd med resten, så vi får beställa själva. Han tar väl hur många bilder som helst.
glad att jag har klarat av bordsplaceringen
Oj, det börjar närma sig, jag har själv 19 dagar kvar.
Så var det 16 dagar kvar.
Har inte hört något mer från vår kantor.
Har inte hört ett dugg från prästen, tydligen är de rätt sena på att höra av sig. typiskt. måste även få komma in i kyrkan å prata med någon om att spela upp musik från min dator, om det går, annars vet jag inte vad vi ska ha för sånger förutom psalmerna, vilka nu det blir
de har hört av sig. Musiken är också ett bekymmer, blir väl antagligen att få välja något annat. Gubben å jag får sitta nästa helg och tänka lite. Har prästsamtal den 18e.
Gud så hemskt. Vilken stad var ni i på Kreta?
Jag har fullt upp egentligen. Jag måste göra två nya placeringskrukor och sen lacka alla 32 krukor. Måste göra alla festprogram och så klippa till alla löpare och nåla dem, sy dem får jag göra under veckan.
jag är rädd att jag kommer få min mens i samband med bröllopet