MAJ 2010 del 5
har klippt löparna nu, men gud så snett och vint det blev, hoppas jag kan få det snyggt när jag syr in kanterna
har klippt löparna nu, men gud så snett och vint det blev, hoppas jag kan få det snyggt när jag syr in kanterna
knåpar med mina festprogram, en klar 29 kvar och jag har skrivkramp, jag skriver 8 av 10 sidor för hand.
ok då åker jag inte dit Gutebrud
Har pysslat lite med festprogrammen, men eftersom jag skriver de flesta sidor för hand så har jag fått skrivkramp och ont i handleden.
grattis alla nygifta
Här är det bara 10 dagar kvar och jag sitter och skriver festprogrammen för hand just nu. Vilken tid det tar!
Tack. 6 st klara, 24 st kvar
åh, hoppas hon blir bra tills på lördag, tillräckligt i alla fall.
Tittade nyss på väderprognosen och såg att det kommer regna på morgon på vår dag, men det ska sen vara uppehåll. Om jag får en glittrande sjö i bakgrunden vid fotona kanske jag får glömma, men en sjö i alla fall hoppas jag.
usch då, hoppas det går bra för er
Ska flytta mig in till sovrummet. Ryggen värker som bara den, vet inte vad det är. Ska fixa lite med hyn i ansiktet så finnar försvinner och jag inte får så torr hud.
Miste en nagel idag, tur var är det inte på ringhanden i alla fall
Lycka till alla blivande fruar!
här är det fullt upp. Vi var på bilträff hela dagen, när vi kom hem så har en av våra katter fått 3 kattungar.
Fasen, nu ser det ut som det ska bli regn, för några dagar sen visa det +24 grader och sol, vart tog det vägen?
Vad ska man göra när man gift sig?
behöver inte vara vals, bara en sång ni dansar till, min gubbe vill inte ens dansa
Blir så ledsen när jag ser på SMHI´s hemsida och ser att det ska vara regn hela lördagen, jag vet att man inte ska bry sig, men jag vill ha uppehåll, annars blir allt ju fel!
Idag blev jag klar med 24 festprogram, de får räcka, alla behöver inte ett varsit
jag bor utanför flen
Hej tjejer, nu sitter jag här och blivit Fru Hangren
jag har också bilder i en egen mapp i mitt galleri
http://www.brollopstorget.se/hem/bluebride/galleri.php?cur_album=Vårt bröllop
länken funkar väl inte
jaoo... lite inte på smhi, de sa att det skulle spöregna och vara skitväder hela dagen å vad fick vi, världens bästa väder med sol och värme, vad vi svettades nere vid sjön när vi tog en massa kort. En kompis tog över 400 på bröllopet, gissa om vi kommer ha bilder att gå genom, vi har 200 från vår fotograf också :)
tråkigt. vår hoppade av kvällen innan. Så gästerna fick ställa upp, var väl blandade känslor där. Är det kompisar eller catering? är det catering så får de fixa ny personal