MAJ 2010 del 5
Majsan, kolla på www.suitopia.com , det har snygga kostymer.
Jag sitter med en sjuk katt så sömmnade av min bröllopsklänning ligger på is om hon inte blir bättre när vi bytt hennes mat måste jag ta henne till veterinären.
Majsan, kolla på www.suitopia.com , det har snygga kostymer.
Jag sitter med en sjuk katt så sömmnade av min bröllopsklänning ligger på is om hon inte blir bättre när vi bytt hennes mat måste jag ta henne till veterinären.
Kisse har pissat en massa och lite rosa men hon är gammal så de bad mig byta till dyrare kattmat och testa två olika sorter och se om det blir bättre.
Ingen hennight för mig troligen.
Bröllopet håller nu på att växa oss ur händerna, eftersom detta är första personen som gifter sig på ett bra tag i hans släkt så ska alla släktingar bjudas in.
Så vi sa, ska ni ha mer än vi kan ha råd med ja då får ni betala, till hans föräldrar.
Nu får vi se hur det blir med det.
Jag har slagits för mitt svenska fika och John har hjälpt mig, så det blir av iallafall.
Svensk kaffe i skottar kan bli skoj.
Det är vårat bröllop men endast en del av maten som serveras kan jag troligen äta, tack för den.
22 maj gifter jag mig i skottland Martinaa
Första Abba låten som inte får mig att skrika och springa åt andra hållet.
Jag tycker den kan vara riktigt bra.
Jag funderar på att beställa dessa till min tårta
www.rainbowsugarcraft.co.uk/shop/Chocolate_Roses.htm
De finns i rött med och tror det kan vara snyggt med mörka choklad löv.
Affären är i närheten av min karl.
Snuffia, jag tror det är gjorda av chocolatepaste, som är som sugarpaste men med chokladsmak, tänkte det kunde vara snyggt.
Och har inte kommit på en annan smak som passar ihop med hjorton.
Snuttfia: Jo men något måste man ju ha på den.
CialovesAndreas: Jag skulle faktiskt be organisten att spela den på orgeln, det musikstycket skulle göra sig helt underbart på en stor kyrkorgel.
Jag har hört mycket olika musik på orgel, pink floyd är helt fantastisk.
Så fråga organisten om personen kan spela den.
CiaLoves, om hon låter oengagerad, kolla om det har en kantor till, det kan ibland finns en back upp. Det hennes jobb att spela musiken men finns inte hjärtat med så blir det inte bra.
Eller säg till prästen, eran kantor låter väldigt oengagerad, skulle man kunna få höra hennes spela?