Inlägg från: Kattpoet |Visa alla inlägg
  • Kattpoet

MAJ 2010 del 5

Förlåt mina skor var från Australien.... är det inte underbart med olika storlekar

• Kattpoet

Man får mäta sina fötter innan man beställer

• Kattpoet

JAg sökte efter svarta 39 och kunde endast hitta snygga i 35 och 36...

• Kattpoet

Jag känner att jag inte hinner med något. Jag har ingen aning om min karl har hittat en kilt han får ha eller int.

Själv färgar jag mitt tyg idag , verkar bli en djup grön färg av det hela och inte en mjuk murrig ljusgrön.
    Nåja, det blir vacker i slutändan.

Och min dator har gott och dött, sitter hos min vän och skriver i denna stund.

Men jag behöver ju datorn för att klara av att fixa detta bröllop.

• Kattpoet

Det blir inga nya skor, jag får ta ett par gamla jag har, det blir ingen håruppsättning, jag får ta med min hårtork, det blir ingen brudbukett, jag är endå allergisk och det blir nog ingen kilt på min karl...... men gifta blir vi iallafall.

Och vi vet inte ens om vi kommer kunna flytta ihop när vi vill...

Nej jag inte ledsen, jag är bara helt tom inombords.

• Kattpoet

Det är lite gnäll om vilken klan han tillhör och så börjar det blir mer brist på pengar än vi tänkt oss.

Detta är mitt andra bröllop så ja, jag har gjort allt som behövs innan jag gifter mig.

Första gången var det nog sämre med den biten, jag har haft hand om min egen ekonomi sen jag var 10.

• Kattpoet

Ränkas att vara likgiltigt inför sin mors konstigheter som att sluta fred?

• Kattpoet

Hanna, vad heter trubaduren ni har hittat?

• Kattpoet

Så patrikoannika, menar du att som rund är man automagisk ful?

Tack för den!

Jag som trodde jag var vacker som jag var.

• Kattpoet

Jo men har någon tänkt på att näst intill alla sätter smal= vacker.

Man kan vara vacker som rund med, jag önskar att folk såg det.

Jag är så himla glad att jag bor på landet numera, när jag bodde i storstan så fick man dagligen gliringar om hur fet man var, vad man köpte eller vad man åt ute.

Ja, jag har haft folk som gått upp till mig och frågat hur kan du visa dig ute du som är så fet.

Jag väger 115 kilo, jag är kurvig, jag har midja, stora tuttar, höfter och långa ben.

Så jag blir putt när folk endast ser smal som vacker.

Det vackra med oss människor finns i själen och inte på skalet.

Svar på tråden MAJ 2010 del 5