Inlägg från: Kattpoet |Visa alla inlägg
  • Kattpoet

MAJ 2010 del 5

Fråga i sko butiken, det brukar ha sånt.

• Kattpoet

Fortfarande problem med det lagliga papperna, så nej vet ej om vi blir gifta.

Två av våra nära vänner är återigen sjuka, de lever på lånad tid båda två men har varit rätt så bra tills nu.

Vi vet att vi kommer ha 4 vänner på bröllopet så vi har just nu allt som allt 10 gäster.

Hittat blommor till brudbuketten, 10 stycken vita prästkragar, det borde hålla min intolerance nere.
    Hittat skorna för bröllopet, Moheda toffeln i svart, de där sandalerna, de är de enda som är stabila nog för min dåliga kropp.

• Kattpoet

Var i de småländska skogarna sitter du?

• Kattpoet

Fortfarande inte fått ett okej på att gifta oss.....

• Kattpoet

Jag ska inte ha strumpeband, trots att jag är i landet där det är tradtion att slita av det från bruden....  Jag vet inte men det känns fel att ha sexuella anspelningar framför mina föräldrar.

Min svärmor och svärfar betalar för en buffe och jag fått sätta menyn ut i från  mallen jag fått, ugh för  scotsk mat  eller rättare sagt, de serverar inget skotskt så jag jag har fåt säga jag till härligheter som rödbettor i Jello  bara för att undvika yttligaren en kålsallad.

Jag har fått slagits om mitt svenska fika och vunnit så jag lite gladare.

Det känns konstigt att plannera bröllop när man inte vet om det blir något av.... riktigt konstigt.

Och  min älskade vän ska ta av ifrån sina mediciner, med dem blöder han konstant och utan dem får han blodproppar. *sucK*

• Kattpoet

Han har varit här längre än doktorerna trodde så jag är glad till viss del.

• Kattpoet

Fortfarande inte  fått laga rätt att gifta oss.

• Kattpoet

Jag har 2 veckor kvar och tappat lusten helt.... min klänning ligger i delar, mina två närmaste vänner är dödsjuka och katten fått epelepsi , kan mer saker gå fel?

*SUCK*

Nåja  vi kommer ha en fejk vigsel i Skottland  om vi inte får göra det lagligt, då viger en isbjörn oss.

Och sedan gifter vi oss i Sverige.

• Kattpoet

Idag  gjorde vi i ordning cermonin till bröllopet, det känns konstigt att göra det när det troligen inte blir något bröllop....

Tjejen vi ska ha verkar  redigt trevlig, hennes attityd är underbar och jag verkligen ser fram emot att bli vigd av henne.

Hennes motto har hela tiden varit, det är eran dag, gör som ni vill, vilket är underbart,  jag och John bryter tradition och går in tillsammans  och våra löften är egen skrivna och  ringlöftna kommer vara Jagälskar dig på  svenska  och allt känns så bra.....

Nu ska bara vulkanen och the council göra sin del för att göra detta möjligt, undera vem som böjer sig först för våran vilja.

• Kattpoet

VI HAR LAGA RÄTT ATT GIFTA OSS I SKOTTLAND!

{#lang_emotions_sunny}

• Kattpoet

JAPP!

Nu ska jag bara sy klart det sista på brudklänningen, jag blev för ledsen när jag sydde den men nu är det bara underbart.

• Kattpoet

Cream tea, *dräggla*   Clotted cream, hallonsylt och ny bakta engelska scones, *mums* svenska scones är inte ens hälften så goda som engelska...

Fast jag vet vad söndags frukosten kommer att bli, denna söndagen  rockcakes, NOM:

• Kattpoet

Jag ar i Skottland  nu!!!  Jag ar sa lycklig!

• Kattpoet

Jag ar Mrs YOUNG!

Och vi hade  sol hela dagen och nu osregnar det.

• Kattpoet

Min man   började nästan gråta men inte jag, min far och vår dotter hade tårar rullande ner för kinderna.

Ja, på festen så sa min make, Vår dotter om hans dotter och hon kallade mig mamma och  till  deras släkt sa hon detta är min mamma.

Jag var så himla stolt och lycklig.

Det bästa på festen var  att se min dotter ansikte när den disko dansande  isbjörnen och vargen kom,  hon log som en  sol.

Min nya svärson är också en helt underbar kille och släkten är helt underbar med.

Svar på tråden MAJ 2010 del 5