MAJ 2010 del 5
Kostade bara 139 kr. Pennan gick på en tjuga.
Jag är nöjd.
@Anainas
Nu kommer jag som en tråkmåns här, men jag tycker inte svart väska till vit klänning, OM du inte har fler svarta detaljer, t.ex. fjädrar i håret, skor, band i midjan etc. Tror det blir för mycket konstrat om det är den enda svarta detlajen.
Däremot var väskan supersnygg, och jag kommer nog att klicka hem ett ex till mig själv.
@snuttfia
Det var ju jag!!! *viftar med handen*
I mitt galleri har jag lagt upp en ivorysko, den ligger först.
Är det någon som sett något liknande i Sverige?
MYCKET tacksam för hjälp med detta...
Jag kommer att handla BH och trosor på Change; den som heter Lissi:
www.change.com/view.php&page_id=4&menu_id=63
Tror BH'n kostar runt 500 kr.
Dessutom har dom 20% rabatt för Club Change-medlemmar, så det blir runt 400 "bara".
Åh nu såg jag att de även har "Wedding Band" i Lissi-kollektionen; det borde väl vara strumpebandet?
Då ska jag ta mig till Change snarast.
NU har jag precis köpt underkläderna till bröllopsdagen. Jag är SUPERnöjd.
Det blev Change jag valde att handla hos.
BH och trosor från Lissi-serien. Axelbandslös BH (dvs avtagbara axelband) i creme, och cremefärgade hipstertrosor i samma serie.
Dessutom köpte jag strumpebandet i samma serie. Blev cremefärgat med liten blå blomma på.
Med Club Change rabatten (20%) blev det 627 pix för hela kittet.
Mycket snygga underkläder som jag kommer att kunna använda mycket även efter bröllopet.
Dessutom har jag ju sedan tidigare köpt en cremefärgad gördel på Lindex (Märket Flexxes)som håller in på precis rätt ställen och dessutom håller ryggen rak och stabil. Det är tips jag fått från tidigare brudar att ha om man, som jag, har en tung klänning. Tydligen är det lätt att få ont i ryggen under dagen/kvällen när klänningen är så tung. Bra med extra stöd för ryggen då.
Jag kilade dessutom in på Glitter och köpte pärlhårnålar; 6 stycken för 25 kronor, så det blev två paket.
*bockar av på listan*