MAJ 2010 del 5
Hej och välkommen hit MnM09! Kul att du delade med dig av er historia! Lägger upp dig på listan... nån dag! :P
Hej och välkommen hit MnM09! Kul att du delade med dig av er historia! Lägger upp dig på listan... nån dag! :P
Vårbrud 2010 skrev 2010-03-30 19:12:40 följande:
Josssie och MnM09, ni är med på listan nu. Hoppas jag inte glömde nån nu??
Snuttfia:
Vilket konditori blev det nu då? Gullkragen?
Jag är en riktig husmor här hemma idag. Tvätta, handla och bakat kanelbullar. De var mycket goda kan jag lova! i108.photobucket.com/albums/n38/Tina927/Blogg/b1f6815e-2143-4b80-ab6e-5f478dcc199.jpg
Moule:
Nä, det är ju egentligen inte din uppgift alls. Har man inte svarat så får de ju egentligen skylla sig själva, men skulle jag vara i din situation skulle jag ringa eller skicka ett sms till de som inte svarat och påminna dem om att osa-tiden har gått ut och att ni fortfarande inte fått besked från dem. Men vill ju självklart att så många som möjligt ska komma, så jag hade nog jagat...
Vårt osa är inte förrän 1 maj, men jag skulle gärna haft det 1 april istället. Vill ju veta nu ju!! Dock kommer vi nog inte få helt klart besked från sambons farmor och farfar förrän väldigt tätt inpå då de är gamla och tveksamt om de orkar med. Jag hoppas de kan komma till kyrkan i alla fall, så räknar jag väl inte med att de kommer vara med på middagen/festen sen. Vet inte hur jag ska lösa det med bordsplaceringen bara...
Har uppdaterat min pysselblogg där jag viker små pappersaskar om nån vill kika? brollopspyssel.blogg.se/
Kattpoet:
Nä men va tråkigt! Vet att ni haft lite bekymmer men menar du att det inte blir av alls nu??
Annasoffan:
Va kul med din hippa!! :) Inte kul med inflammation förståss, men du verkar ju inte klaga så! :P Blir också nyfiken på din klänning. Är nån inställning nånstans där du väljer att göra galleriet publikt eller så.
Ang hippa satt jag och kollade lite i almanackan och kom fram till att det endast är två helgen i maj som vi kan bli hippade och sexade(???) (vi jobbar båda vartannan helg), så jag hoppas våra vänner tänker på det om de planerar nåt.