MAJ 2010 del 5
Ooh, kom på en sak till. Du kan ju testa att sno en av din sambons tröjor eller skjortor att ha på nån bild! Typ bara trosor och skjortan, så kan du välja själv hur mycket du vill "knäppa upp"
Ooh, kom på en sak till. Du kan ju testa att sno en av din sambons tröjor eller skjortor att ha på nån bild! Typ bara trosor och skjortan, så kan du välja själv hur mycket du vill "knäppa upp"
Om det nu inte är nån födelsedag alldeles snart förståss...
Hihi, va roligt med plusfunktionerna för alla! :) Hoppas de fixar så man kan gå in och ändra ett inlägg också!
Sköldis:
Jag hittade ett par skor, iofs väldigt enkla, på Din Sko för 249:- Däremot ska jag nog köpa något fint satinband och göra en rosett av och limma fast. Pimpa dem lite!
dinsko.se/Shop-online/Dam/Pumps
Dessa finns även utan klack och med högre klack! :D
Vet inte vilken version du har, men så här är det i mitt program:
Hoppas du fattar va jag menar! Fråga igen om det är nåt! :) Lycka till!
Och jag vill ha hem min värdinna /toastmadame från Usa. Hon skulle åkt hem förra torsdagen, men nu verkar det bli imorgon så hon är hemma på lördag. Hoppas det för jag vill (behöver) prova min klänning igen!!
Jossie:
Dafont.com (www.dafont.com/) har massa olika typsnitt, dock inte den du skrev. Jag fick fram den här sidan istället, men de verkar kosta pengar där?? www.fonts.com/findfonts/SearchPage.htm%20Script
Kolla istället första länken jag gav dig, och välj någon av kategorierna under Script upptill, så hittar du säkert nån som liknar den. De är gratis att ladda ner.
Sitter och kikar på datumlistan och ser att sex av oss gifter sig redan om en vecka!! Undrar hur deras nerver är nu! Vi som skulle ha 15 maj först känner mig ganska nöjd med att det är en månad kvar i alla fall
Igår ringde kantorn och gav mig tre namn och nummer till personer som kan spela trumpet. Vi skulle vilja ha All you need is love som utgångsmarsch och skulle vilja ha en trumpetare då. Frågan är hur mycket man är villig att betala för att hyra in en trumpetare bara för att få ha just den låten...?? Dock fick jag numret till en tjej i 20-årsåldern som hon inte trodde skulle vara så dyr, men frågan är ju fortfarande vilka summor det rör sig om...!
Emsan:
Kul att läsa att massa bitar faller på plats för er!