casmel: usch vad tråkigt att det gått så långt med dina föräldrar. Jag förstår att det är mycket mer som ligger till grund, du låter inte grym, jag lovar
Jaja, det är som det är ..svårt att låta bli att grubbla men de vill ju liksom inte, så vad ska man göra. De får ju välja själva.
Vad mycket elände jag pratat om idag förresten, hehe... sorry om jag tråkar ut er!
Fick dessutom veta att två vänner till mig inte kan komma. de ena hade dubbelbokat sig på nåt annat som de verkligen inte kunde ta sig ur, så då går det ju inte. Synd, men det är som det är..
Andra hade inte fått tag på barnvakt till bröllopet. O visst förstår jag att det kan vara ett problem för folk, men när hon sa att hon så otroligt gärna ville komma sa jag att det hade ju varit jättekul om de kom, o framförallt hon (det är ju henne jag är kompis med, hennes man känner jag ju mer "på köpet") men då kunde hon absolut inte tänka sig att komma själv o han var hemma med barnen. Nehepp, de gör ju som de vill men jag har faktiskt lite svårt att förstå resonemanget om man inte har riktigt små barn och faktikst ville komma.. jaja, sånt är livet.
Var iväg till frisören idag o pratade frisyr, o det gick bra med mitt hår utan något löshår i, med den frisyr jag tänkt MEN min lugg kanske är för kort för fingervågorna,., vi ska testa sen så jag hoppas på att det blir bra, men jag tror faktiskt att hon borde få till det.