Inlägg från: KatjaB |Visa alla inlägg
  • KatjaB

Juli 2010

Någ jag tänkt göra bara till de få barn som finns på festen är att ge en varsin smällkaramell med godis o nån liten leksak. Så har de o pyssla med under maten förhoppningsvis

• KatjaB

CeKe skrev 2010-05-16 16:37:31 följande:
    Ojoj. haha, läste mitt eget inlägg och insåg att jag lät rätt butter Det var inte riktigt meningen!

Ja ä int bitter

förstår vad du menar dock, det ställer ju till det lite och det är ju inte ert bekymmer att ungarna ska ha kul när ni helst hade haft barnfritt

• KatjaB

20100710 skrev 2010-05-17 12:49:11 följande:
    har en fråga ang ringarna.. jag hittar INGEN ring som jag faller för.. Jo, men den kostade 15000 kr.. det är alldeles för dyrt! Vi hade tänkt oss nåt i stil med 5000, helst för båda.. Går det ens? När vi tittade på ringar var dom billigaste hon visade oss 6000 kr, bara för min... Vi har tight budget, men helst vill man ju inte snåla på ringarna precis... åå jag får spunk!

indonordic.se har ju riktigt bra priser också.. finns de här på bt som valt dem och är nöjda

• KatjaB

kul med alla hippor, jag vill också

ceke: jag tycker ju att den röda gerberan är väldigt fin, samt den vita, men den kanske är lite för blek mot vad du tänkt dig. Om du ska blanda färger skulle jag hellre ta en röd och rosa, inte en cerise, men det är jag det.
    sen som alla andra saker, är det så att du bara älskar just den gerberan så är det ju den du ska ha

• KatjaB

grattis alla ni som gift er! åååh vad jag längtar till vårt

vi har några som inte svarat än såhär en vecka efter osa... ska man anta att de inte kommer eller ska man ringa o kolla?

• KatjaB

ja det är väl lika bra.. vet att de eventuellt skulle vara bortresta bara, men det är lika bra att kolla. Tror nog att de egentligen inte kan.

• KatjaB

våra gäster osade till mina föräldrar av någon anledning. Vi kanske också bara ska anta att de står för bröllopet o ge alla fakturor till dem

Idag ska jag springa vårruset, wish me luck!

Jolly: hur länge fick ni vänta på kostymen?

• KatjaB

korallbruden: oj vad hemskt!! var hon sjuk sedan tidigare?

tack för lyckönskningarna med vårruset, det gick bra, även fast jag tog ut mig för mycket för att hinna innan det blev stopp genom en tunnel man ska springa igenom. Men det gick bra o det tog 32 minuter. Hade jag tränat så hade jag ju fått bättre tid, men vafasen, jag kom ju runt

Idag kom tjejernas boleros som de ska ha om det är lite kyligt. Kolla i mitt galleri om ni vill se

Svar på tråden Juli 2010