Juli 2010
Racolina: Ja det var skillnad. Jag tänkte som så att man brukar ju dela på en flaska på en middag och det är ju lite mer än 3 flaskor, såg katjab hade kollen 4 flaskor i en box, så det blev nog lite tokigt räknat ändå kanske 7-8 pers/box är bättre räknat ? Men då är det "bara" över varmrätten då, eller ja de får ju dricka rött rakt igenom om de vill men eftersom förrätten är laxbakelse så kanske några iaf vill ha vitt till det. Sen kanske man måste ha nån extra box för att täcka de som kanske dricker vin även i baren.
Glömde även skriva att jag räknar på ca 40 pers som dricker.
Ja detta är inte lätt tycker jag. Men hellre för mkt än för lite men man vill ju inte ha med sig en hel spritbutik hem igen.
Roligt med allas caketoppers. Var ett bra tag sen jag hittade vår på tradera. Bruden har samma bukett som jag ska ha, eller iaf samma blommor, och de har rätt hårfärg Så jag fastnade för den på en gång. Men nu tänker jag ibland att den kanske är för stor?!?! Vilka "problem" man har.
Mountainleaf: Nej fy stackare, förstår du/ni tappat sugen helt. Hoppas allt löser sig till det bästa. Känn ingen stress utan ta en paus från planerna ett tag. *Styrkande kramar*
Sajberprillan: Ja det lät nåt det... Här har det snöat och regnat om vart annat i några dagar och inte alls vårlikt. men men njut lite åt mig med är du snäll!