Här är en till som blev helt ställd i lördags... Har inte förväntat mig någon möhippa. Min svägerska har varit här i helgen och vi har haft dagarna fulla av aktiviteter. Så även på lördagen. När vi kom hem efter lite shopping tog jag fram datorn för att diskutera lite festhäfte med henne så vips kommer en van upp på gården. Ut hoppar min bästa vän, min mamma, min syster, min tärna... Fattar på en gång att nu är det något lurt... Så det var bara att svida om till den otroligt vackra klarröda klänningen med gula blommor på, en spettsgardin som slöja och en tiara som blinkade. Sen fick jag en fin skylt med texten "Man måste kyssa en himla massa grodor innan man hittar sin prins. Jag har hittat min! Bröllop 10/7 2010" den fick jag bära på magen. I handen fick jag en bössa. Som jag skulle samla in så mkt pengar jag kunde i. Jag fick själv bestämma vad jag ville skänka pengarna till så jag valde Rädda barnen. Efter cider, pomac, ost och kex här hemma i trädgården så bar det iväg till stan i vår lilla stad, en runda där för att samla in pengar. Pinsamt men ändå lagom. Sen for vi vidare till ett shoppingcenter några mil härifrån, för det skulle vara mer folk som de sa, men efter en del snurrande där så åkte vi vidare till ett evenemangshus. Där åkte vi gokart, min tärna är en fartdåre med sina 15 år på nacken , jag kom 2:a efter nämda. Sen spelade vi minigolf inne. Jag vann. Fick även tigga lite pengar av alla grabbar som också var där. Påväg hemåt så stannade vi på IKEA, så jag fick gå in där också och få lite mer pengar i bössan. Och en korv i magen. Gud så uttittad man kände sig i sin outfit. Efter detta åkte vi hem till min mamma och hämtade mat och sen vidare till en av min systers kompisar, som inte var hemma, vi åt där exotisk planka som de fixat själv och efter det så badade vi i vedeldad badtunna, super mysigt, och drack mer cider, skratta och hade mysigt. Efter bad och dusch så åt vi kladdkaka och grädde. En jättemysig, rolig och oväntad upplevelse.