Vi lade de flesta inbjudningskorten på lådan i lördags, så svaren har börjat komma in. Men jag antar att många väntar lite med att svara och jag vill ju veta nu! Och vissa har inte kommit iväg då vi saknar adresser Och det är inte till "mina" inbjudna, utan till dem som jag inte känner så väl, men någon annan känner bättre...
Fenixx, skönt att det löst sig med vigselförättare, det är ju en rätt viktig detalj.
Toffi, kul med ringarna. Har insett att det just nu är vår enda förbisedda "detalj". Men jag vet ungefär vad jag vill ha, så nu behöver vi bara bestämma hur mycket den får kosta och sedan gå till Tom, vår guldsmed.
M2bs föräldrar har sagt att de vill betala vinet till middagen, vilket är jättesnällt och underlättar lite i vår budget. Mina föräldrar har redan betalat min klänning, vilket jag trodde var deras bidrag, men mamma sa helt utan att vi pratade om just det att de vill bidra med mera. Det är inte något vi räknat med, och absolut inte något vi behöver eftersom vi räknat med att betala allt själva, men vi är så glada och tacksamma för att de vill vara med ändå. Då behöver vi inte fundera på att vi råkade bjuda in fler än vi räknat med från början.
Imorgon ska vi träffa cateringfirman. Vi hade en idé om maten, men vad har jag glömt och nu hittar jag inte deras hemsida! (M2b känner dem och vet såklart vad sidan heter, men han är inte hemma.) Vad ska ni ha för mat?