September 2011!
Vi ska gifta oss den 3 september - 2011. :)
Finns det någon mer som ska gifta sig i september? :)
Vi ska gifta oss den 3 september - 2011. :)
Finns det någon mer som ska gifta sig i september? :)
ÄNTLIGEN är min klänning hemma, upplagd och klar! Nu kan jag lugna mina stackars nerver lite. Det mesta är faktiskt klart till på lördag, det är bara festprogrammen kvar. Men nu har vi fått igång den nya laserskrivaren och fästmannen har tagit hem en häftapparat från jobbet som klarar uppgiften, så nu är det bara att köra så snart vi skrivit färdigt!
wahh snart bara 4 dagar kvar, väderraporterna ändras hela tiden men alldelles nyss när jag kollade såg det riktigtr bra ut i Sthlm på lör, 19 grader lite sol å lite moln.
Imorn ska festhäften printas å eventuellt underkjol inhandlas. Inte köpt en enda present än till alla som hjälper oss så måste göra det med. Är det jättetrist att tex ge tärnorna var sitt presentkort på Åhlens city? Där finns ju verkligen allt tänkte jag.
Undrar hur man ska lyckas sova bra natten innan? Jag kan sova oroligt ibland så hoppas på en bra natt, vill ju inte se ut som ett lik när man vaknar
Gifter mig på lördag o skulle träffa frisör + sminktjej idag men kunde inte sova på hela natten pga öronvärk och nu är jag insatt på Kåvepeninkur för dubbelsidig öroninflammation via FLM! Jackpot! ;) Inget att göra åt får lösa sig ändå. Gifta lär vi ju bli ändå! ;)