September 2011!
Vi ska gifta oss den 3 september - 2011. :)
Finns det någon mer som ska gifta sig i september? :)
Vi ska gifta oss den 3 september - 2011. :)
Finns det någon mer som ska gifta sig i september? :)
Vad härligt att höra att det viktiga klaffade, ni verkar ha haft en alldeles underbar dag ju! :D
Det där med skorna och jeansen och korsett kanske inte var så jätteroligt just då, men jag drog på munnen när jag läste om det! ;)
Åhh... Förmodligen har vi ändrat planerna lite - om det går att lösa. Istället för att vigas före dopet kanske vigselförrättaren kan komma till kalaset efteråt. På så sätt skulle alla våra vänner kunna vara med ändå och vi kan hålla det hemligt ända tills på lördag *hoppas, hoppas, hoppas...*
Åh tack :) Det underlättar oerhört att de är så fruktansvärt trevliga och lättsamma, på sätt och vis tar det tankarna från annat :) Men jag har sagt det förr: jag sitter ju kvar här, planerar ett ännu större bröllop fast jag inte vet hur framtiden ser ut, så jag är nog lite psykiskt sjuk också haha
Oj vad långväga, men kul att de kan komma! Helt underbart när folk samlas till bröllop :D
Grattis......jag har drygt 1 vecka kvar
Majflicka; Grattis, vad härligt!! Här är det två dagar kvar och det är kaos här. BM är tokförkyld, vi får ingen återkoppling om var och när vi kan hämta nyckeln. Jag måste ringa vår förskräckliga präst imorgon *hua* Det måste blåsas ballonger, göras snittar och köpas presenter till fotograf och solist (vänner som gör det "som present" Men ändå... Just det dukar behövs och en massa grejer ska skrivas ut. Måste rota fram bröllopsbubblor och klänning, dessutom vill jag nog ha någon liten blomma också - och fixa naglarna... Och köpa godis till lillkillens godisbuffé. PUST, dessutom har jag med säkerhet glömt tusen grejer. Åhhh!