September 2011!
Vi ska gifta oss den 3 september - 2011. :)
Finns det någon mer som ska gifta sig i september? :)
Vi ska gifta oss den 3 september - 2011. :)
Finns det någon mer som ska gifta sig i september? :)
Nu är det bara en dag innan några här inne ska gifta sig... =) Grattis till alla!! =)
Panik?....skrattar.....ja du....allt bara snurrar i mitt huvud och jag kan nog säga att jag har panik..
Jag har fått gjort om bordsplaceringen som jag måste sätta in i festhäftet och jag måste ändra skyltarna till potatis salladen för jag gör inte min egna som det var tänkt utan har köpt så innnehållet har ändrats...(har allergiker och vegitarianer).....och jag måste sy om min klänning också....
Men jag har nu börjat tänka...." skitsamma jag blir gift ändå".....skrattar.....
Vad har du kvar?
Panik?....skrattar.....ja du....allt bara snurrar i mitt huvud och jag kan nog säga att jag har panik..
Jag har fått gjort om bordsplaceringen som jag måste sätta in i festhäftet och jag måste ändra skyltarna till potatis salladen för jag gör inte min egna som det var tänkt utan har köpt så innnehållet har ändrats...(har allergiker och vegitarianer).....och jag måste sy om min klänning också....
Men jag har nu börjat tänka...." skitsamma jag blir gift ändå".....skrattar.....
Vad har du kvar?
Ang. Antibiotika vet jag att det finns olika sorter, varav det är någon man inte ska kombinera med alkohol och solande - fråga läkaren! Vad spännande, ni som gifter er i helgen!!! Här är det åtta dagar kvar och jag hinner inte med något alls på dagarna, lilltjejan är übermammig och storkillen magsjuk *tjoho* Således har vi en triljion grejer kvar att fixa med. Hehe, vi har fortfarande inte berättat får någon - kanske börjar vara dags
Floristen ringde just och berättade att grossisten skickat fel blommor.
*försöker låta bli att hyperventilera*