Tantvarning del 8
Här kommer fler kramar!
Akta din arma rygg också!
Oj, vilken helg ni hade Heloise, gratta Panzer till jobbet!
Här kommer fler kramar!
Akta din arma rygg också!
Oj, vilken helg ni hade Heloise, gratta Panzer till jobbet!
Böcker kan man väl aldrig få nog av Heloise!
Och Heloise, jag ska inte säga hur mycket jag gick upp med barn nummer ett men det var myyyycket.
Själv har jag köpt alldeles för många sällskapsspel, vi skulle ha ett...jag törs inte säga hur många det blev, men barnen skulle ju ha något också - eller hur?
Ikväll har jag rensat grusgången utanför byns kyrka. Lite frivilligt arbete. Ungarna fick följa med och de sprang runt och lekte, hjälpte till att bära grästorvor, hoppade från muren (innan jag hann stoppa lillan, det var högre än vad hon är ) sedan plockade de blommor, och hittade organzaband från rispåsar som de knöt runt stenar och alltihop hamnade vid deras morfars och morbrors gravstenar. Skön omväxling mot tv-tittandet, kändes härligt gammaldags på något vis.
Oj, såg att Passionis hade skrivit samma!
Jobbigt, jobbigt, jobbigt med all ovisshet Passionsblomman. Jag tänker hela tiden på dig och hoppas, önskar och begär att det ska gå vägen!
Kram, kram och unna dig lite fritid också. Det är inte vinter ännu vet du.
Oj Daa!!!
Grattsi!
Passionsblomman, jag såg det där också...
Hur är det med dig?
Håller veden på att knäcka dig?
Härligt med familjedag!
Imorgon drar jag och barnen till Askersund. Jag ska träffa en kompis och hennes barn där. Båda våra män spelar på tradjazzfestivalen där så vi passar på att hälsa på dem och lite annat folk. Lite nostalgiskt för oss två, vi har spelat många gånger på den jazzfestivalen med tjejbandet vi hade.
Jättekul Mittiprick! Det kommer att bli toppen!
Oj Sonja, vad otäckt!
Glad midsommar från mig med!
Halloj tanter!
Äntligen har hettan lättat lite så att man kan andas, jag och värme går inte jättebra ihop.
Jag har precis haft en liten möhippegrupp här, de ringde igår och undrade om jag kunde dansa och undervisa lite. Kort varsel, men eftersom de kom hem hit så sa jag OK. Riktigt roligt som det brukar vara, möhippegäng är alltid så glada.
Sonja, bra att ledningen tar det där på allvar, en sådan person förstör ju för hur många som helst.
Fina kissar Solde!
Krya på dig Cantaton, du kan nog hålla tonen med ett öra också.
Nu vill jag också ha glass...och mintkex!
Jag undervisar i orientalisk dans (magdans) det har jag hållit på med i 18 år. (Ännu längre om man räknar alla år jag bara lattjade runt och inte var så seriös. )
dfk - varning, varning det är en materialsport, man skaffar sig inte bara en skrammelsjal...