• Aleta

Tantvarning del 8

Heloise skrev 2010-05-26 14:59:01 följande:
    Där har jag redan varit och gjort en insats, men jag är inte lika vuxen och mogen som Aleta, blomman, sonja och duchess, jag vill mest skrika att folk är korkade. Eftersom jag inte litar på att jag kan vara vuxen och mogen i diskussioner med folk som inte ser längre än näsan räcker så håller jag mig numera därifrån. Jag muckar på familjeliv ist, där är nivån så låg att man kan blir lite grining och spydig utan att det märks haha
    Du är underbar Heloise!
  • Aleta
    Soldemor skrev 2010-05-26 15:00:37 följande:
      Alla insatser för det goda och rätta är bra!
  • Aleta
    Heloise skrev 2010-05-26 15:11:52 följande:
    Tack detsammma, det gör mig glad att veta att det finns så många passionerade och smarta kvinnor som er alla! Ni missade nått duchess och jag var on fire i FL tråden igår kväll!
    Oh, det hade varit roligt att vara med! Man behöver alltså inte behärska sig där? {#lang_emotions_demon}
  • Aleta
    Heloise skrev 2010-05-26 15:25:06 följande:
    litet citat ifrån igår för att visa vart nivån ligger haha Mrs X skriver till mig Var fick DU luft ifrån? Tappat nappen eller? Jag svarar: Oj du måste verkligen vara en tillgång för kyrkan, så charmig som du är!
    Oj, pajkastningsnivå.
  • Aleta

Snyft Sonja, så sött, en tår i mammaögat. 

Mina bortskämda ungar blir aldrig sådär tacksamma, men jag får skylla mig själv.

• Aleta
    passionsblomman skrev 2010-05-27 22:19:16 följande:
      Nöjet att få vara med och se just dig sluta behärska dig, får än FL-vägrare som mig att starkt överväga att isåfall åtminstone läsa... Men min vän, själva ditt signum är ju för tusan att du är så behärskad och aldrig skriker åt folk.....sa hon som vrålar med emfas och passion åt lite allt möjligt.
    Passion, det är du det, men du var väl en av de få som hann läsa den gången jag skällde ut "Trio med Bumba"?

Hur går det med snigeleländet? 

• Aleta

Ska ni resa bort något i juli?
    Vi vill gärna titta förbi om vi får.

• Aleta

Trio med Bumba ja... nu blev jag lite nostalgisk.
    Jag minns en av de första trådarna jag blandade mig i som handlade om hur man skulle få gästerna att lämna hunden hemma. Mitt bidrag innehöll ett förslag på vers med rimmen hundvakt och nödslakt vill jag minnas.

• Aleta
    passionsblomman skrev 2010-05-27 22:35:56 följande:
      Vi ska inte resa bort alls. Vi ska bara fika och äta med alla som vill komma och vara med oss i vårt huuuus! När vill ni komma!  *sliter entusiastiskt fram almanackan*
    Jo, i första halvan på juli, det strular lite med makens mors födelsedagspresent som är en resa till Gotland och ett 100-årsjubileum som involverar min familj. med påföljd att släktingar jag inte sett på år och dar plötsligt dyker upp och vill sova över.
    Kan jag återkomma med exakt datum tills allt börjar falla på plats?
Svar på tråden Tantvarning del 8