Tantvarning del 8
26 juli. En av mina bästa vänner gifter sig där 31 juli, så vi åker dit för bröllopet (och en veckas semester).
26 juli. En av mina bästa vänner gifter sig där 31 juli, så vi åker dit för bröllopet (och en veckas semester).
Hur kan inlägget "Jag sjunger och bor i Skövde :)" INTE tolkas som reklam utan "oberoende tips"!??!
Tack. Fast jag skulle nog vilja ha den lite tidigare Men jag åker i alla fall som biträdande lägerchef med en ungdomsgrupp till Taizé på lördag. Om gruppen inte är för stökig finns det mycket kraft att hämta där.
Uscha! Hoppas det är bättre nu.
God morgon allihopa!
Trevlig midsommar!
Nu åker jag till Taizé! Kram på er.
Hej. Tittar bara in och säger att jag är hemma i Sverige. Dock inte vidare "levande". Fruktansvärt ont i halsen och hes, ont i öronen och det är lock för öronen - i ena örat hör jag "metalliskt" som om jag bara hör robotar... Hostar förskräckligt. Febern har iaf gått ner sedan igår kväll.
Det blir väl så om man är den som tar hand om alla sjuklingar på ett läger. Dock verkar det ha drabbat mig värst. Bara det att jag inte alls slappnade av förrän jag stod på parkeringen igår kväll och kände hur illa och jobbigt jag mådde. Jag fick klaustrofobi inuti mig själv. Öppen mottagning hos doktorn om 40 minuter, ska ta och promenera dit... Även om det är virus kanske det finns NÅNTING som hjälper mot NÅNTING.
Nu har jag varit hos doktorn. Det var inte bara en förkylning, utan även öroninflammation. Så jag har fått antibiotika.
Åh, är det så!? Jag hoppas det.. Undrar hur jag ska göra med lördagens bröllop. Om jag ska avvakta och se om jag tillfrisknar eller om jag ska hjälpa brudparet hitta en ersättare...