Jo, jag sjöng på ett bröllop i lördags och det gick bra, men det var ju inte kul. Snarare än pärs.
Nu funderar jag på att hoppa av låtskrivningskursen jag går eftersom den bara stressar mig i detta tillstånd. Har ingen som helst lust att ens försöka skriva musik. Och heller inte att repetera. Och om det är något som går före det andra är det ju att repetera inför kommande uppdrag.
Och angående glass. En kompis åkte iväg till ICA Maxi. Bad henne köpa glass till mig. Trodde alltså att jag hade bunkrat upp. Men jag har ätit upp en liter glass idag = tomt glasspaket. Och då har jag ändå mest sovit idag. Vaknade 10. Somnade igen kl. 12 och har sovit sedan dess...
dfk skrev 2010-07-12 15:56:59 följande:
Sonja, vart ska ni resa? Cantaton, det var trist att du inte mår bättre! Hoppas att du snart kan "höra och höras"! Heloise, vilket maffigt bröllop!! Men det var nog lite för häftigt med så mycket ansvar! Men nu ska du väl inte ha några sådana uppdrag över sommaren hoppas jag, utan att du får ha det lite lugnt och sköntt! Solde, vad mysigt med en resa, ni får ta många svalkande bad i värmen! Bruttan, så nu blir det lite semester med husvagnen, hoppas att ni får det mysigt med lite tantträffar mellan varven! Kjell, syns du något i TV-serien? Här är det tryckande hett men nu har jag laddat upp med isglass i frysen.