Alltså vad är det som händer. I förra veckan började jag helt plötsligt få så svullna ben och fötter att jag inte fick på mig skorna när jag skulle hem.
Och i helgen har det bränt och pulserat i ben och fötter redan från morgonen. På kvällen såg tårna ut som prinskorvar !!! Och fingrarna svullnar också en hel del.
VAr hos min massör och gjorde ansiktsbehandling och hon gjorde genast en balansering (hon kan kinesologi också). Hormonellt mest troligt, och visst, indianerna dök upp för tidigt i onsdags, men det verkar ju aldrig ge med sig den här vätskeansamlingen. Får ju fan knappt på mig jeansen!!!
I alla fall så visade balanseringen att jag behvöer Omega 3, Jättenattljusolja, vitamin D, E, och B12 tror jag det var.
Jag var så deppig igår kväll att jag i vreden gick ut och promenerade i rasande takt, för att "gå bort" skiten. Men problemet var att fötterna var så svullna att jag knappt fick ner dem i träningsdojjorna! Så de smet åt och var så osköna att den promenaden var inge trevlig alls
Någon som har nåt tips, hur slipper man svullna ben och fötter och astt kroppen samlar vätska?