Tantvarning del 8
Ja, då har 3 månader gått, och det är dax att starta en ny tråd för alla glada, snälla och pratsugna tanter i alla åldrar.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3637186.html
Ja, då har 3 månader gått, och det är dax att starta en ny tråd för alla glada, snälla och pratsugna tanter i alla åldrar.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3637186.html
Oj, såg att Passionis hade skrivit samma!
Jobbigt, jobbigt, jobbigt med all ovisshet Passionsblomman. Jag tänker hela tiden på dig och hoppas, önskar och begär att det ska gå vägen!
Kram, kram och unna dig lite fritid också. Det är inte vinter ännu vet du.
Hahah, ja nu är det ju egentligen inte upp till mig att svara i ditt ställe... Jag började bara garva när jag såg ordet fotboll i samma mening som din man...
Och JA det är VM! Sverige är inte ens med-trgiskt nog, men det är kul att kolla ändå! I den här familjen tittar vi allihop!
Jag vedar inte bar-det orkar jag ta mig tusan inte, fy vad tungt det är! Igår var vi och köpte skor åt min son-som gjort slarvsylta av sina gamla på något obegripligt vis. Sedan käkade vi på restaurang. Så jag försöker få in lite trevligheter.
Fast vedmässigt så är vi sena inför vintern! Det ska helst vara kapat och kluvet vid påsk säger bönderna. Och åtminstone som senast vid midsommar! Vi hinner inte få upp allt till dess.
Har ni sett Aftonbladets hemsida? *Ryser*
*Håller tummarna och ber intensivt för eskimån*
Jag har mailat journalisten och påpekat att den "halva" brudöverlämningen inte alls är något nytt och revolutionerande påfund...
Kramar o pussar till alla som vill och behöver.
Särskilt håller jag tummarna för Blommis just nu ♥
Jag har en hell week på jobbet och hemma är det renovering i källarvåningen som pågår.
Där sabbade du hans super-scoop!
Hennes, menade jag!