• Niini

2011 brudar del 6

Åter dags för en ny fräsh tråd tjejer (o killar) :D

Den tidigare tråden finnes här: brollopstorget.se/Forum-1-22/m3636996.html

Datumen för våra vigslar finns här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3689918.html Nya brudar får gärna fylla i sitt datum :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-14 13:35
    Den gamla vigseltråden är stängd, här finns den nya! www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3766514.html

• Svar på tråden 2011 brudar del 6
  • MaddeåMats

Thulan85: Vad kul med samma dag!

Vi har också bokat festlokal, det gjorde jag redan förra hösten....

Har köpt material för att börja spåna på bordsdekorationer Min M2B tycker jag är hel-knasig, men med glimten i ögat....

• Fårävvör

Upptäckte precis att våran vigseldatumtråd för oss 2011-brudar var stängd så jag skapade en ny. Hittas under bröllopsämnen -> vår månad. Skriv gärna in er om ni inte är med!

• magnoliantrees

Hej på er!

Tänkte att jag också hoppar in i denna tråden, då vi bestämt datum. Det blir den 18 juni 2011. :)

Vi har bokat kyrka och festlokal. Har idag fått förslag på bröllopsmenyn som jag precis suttit och knåpat med. Vi var inte riktigt nöjda och ville ändra endel. Men det blir nog bra i slutändan. Vi har bokat ett ställe som heter NÄÄS fabriker. Super mysigt ställe. Så vi ska få hjälp med rubbet. Mat och dukning. Vi behöver bara lämna blommor och dekorationer en dag innan så fixar de resten, precis som jag vill ha det. ;) Vi ska tillbringa bröllopsnatten där också, i deras superfina rum. :)

Ska iväg och klippa mig på måndag och då ska jag höra med min frisör om hon är ledig nästa år och kan hjälpa mig med håret. Vill inte ha någon uppsättning direkt, utan mer hängande och kanske flätad lugg?! :) Får se vart det slutar. Funderar just nu på allting samtidigt känns det som ;)

Det jag känner att vi måsteboka snarast är fotograf och någon form av musikunderhållning. Vi vet en fotograf som är duktig, men det känns som om man måste kika omkring lite och inte bara ta första bästa! Någon som har något bra tips om det här??

• Greeneyes

Fårävvör: Bra gjort med ny tråd Snälla, kan du skrva in i TS att man ska kopiera senaste inlägget och fylla i sig, inte TS?  Det blev så knasigt i förra tråden när alla  gjorde så!

• NiVi

Haha verkar vara många som ska gifta sig 11 juni! Det var ju vår dag oxå från början men som sagt lutar det mer åt ett höstbröllop eller åtminstone en sensommarbröllop! 

Klänning vågar jag mig inte på än eftersom jag fortfarande ska ner några kilo i vikt Däremot kikar vi mycket på ringar redan! Vi har ju inte officiellt förlovat oss än så vi har förmånen att kunna leta efter förlovningsringar och vigselring som matchar på en gång!

• Fårävvör
    Greeneyes skrev 2010-06-08 20:20:16 följande:
    Fårävvör: Bra gjort med ny tråd Snälla, kan du skrva in i TS att man ska kopiera senaste inlägget och fylla i sig, inte TS?  Det blev så knasigt i förra tråden när alla  gjorde så!
    Fixat!
  • Minstoradag

Magnoliantrees: Samma datum som jag och min blivande =)

• magnoliantrees

Minstoradag: Vad kul! :) Hur långt har ni kommit planeringen då??

NiVi: *fniss* vi gjorde nästan likadant. Jag hittade världens finaste vigselring, så vi fick glatt välja förlovningsringar utifrån det. Jag har INTE ångrat mig!! Jag älskar min förlovningsring. :)

• Liiisan

Hur ska ni göra med DUKAR?

Nu är en-mans-bandet bokat. En tjej. Hon blir kanon bra, hon ska även sjunga på vigseln :) Ska snart träffa våra värdpar för lite diskution hur vi ska lägga upp allt :) å våra förväntningar å sånt... UJUJ... månaderna går tjejer. Kan inte fatta detta???!!! 

Ska vi verkligen stå brudar 2011, hihi.... <3

Jag funderar på att gjuta gips hjärtan och skriva namn på som bordplacering.. Men vet inte.. Va tror ni?

• planeringsdax
    Liiisan skrev 2010-06-10 09:47:35 följande:
    Hur ska ni göra med DUKAR? Nu är en-mans-bandet bokat. En tjej. Hon blir kanon bra, hon ska även sjunga på vigseln :) Ska snart träffa våra värdpar för lite diskution hur vi ska lägga upp allt :) å våra förväntningar å sånt... UJUJ... månaderna går tjejer. Kan inte fatta detta???!!!  Ska vi verkligen stå brudar 2011, hihi.... <3 Jag funderar på att gjuta gips hjärtan och skriva namn på som bordplacering.. Men vet inte.. Va tror ni?
    I den lokalen vi skall ha finns det vita linnedukar som man får låna, det är dara en löpare som behövs köpas i samma färg som temat
Svar på tråden 2011 brudar del 6