• Niini

2011 brudar del 6

Åter dags för en ny fräsh tråd tjejer (o killar) :D

Den tidigare tråden finnes här: brollopstorget.se/Forum-1-22/m3636996.html

Datumen för våra vigslar finns här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3689918.html Nya brudar får gärna fylla i sitt datum :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-14 13:35
    Den gamla vigseltråden är stängd, här finns den nya! www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3766514.html

• Svar på tråden 2011 brudar del 6
  • NiVi

Vi ska ha ikeas knoppa lakan som dukar och sen löpare i grönt över! Smart idé med gipshjärtan!

• Nikeh

Hej alla blivande brudar!
    Är helt ny här på forumet, men tänkte att denna tråd skulle passa då vi nyligen bestämt datum för vår vigsel;
    6 augusti 2011.

Klänningen köpte jag lite spontant när vi var i Köpenhamn förra veckan, så nu gäller det att hålla vikten. =)

• Liiisan
    Nikeh skrev 2010-06-10 11:45:26 följande:
    Hej alla blivande brudar!Är helt ny här på forumet, men tänkte att denna tråd skulle passa då vi nyligen bestämt datum för vår vigsel; 6 augusti 2011. Klänningen köpte jag lite spontant när vi var i Köpenhamn förra veckan, så nu gäller det att hålla vikten. =)
    hihi lite spontant :) hur gör man de haha.... Ler... har inte börjat prova klänning än... bävar lite för de..... kort å mullig som man är... vet inte om nån passar haha...

NiVi skrev 2010-06-10 10:43:10 följande:
    Vi ska ha ikeas knoppa lakan som dukar och sen löpare i grönt över! Smart idé med gipshjärtan!
    jaa, en kompis tipsade om dom där lakanen.. kanske inte är så dumt...vilket färg tema ska ni ha?
  • Fårävvör

Oj färgtema... är helt lost på den punkten... Vigsellokalen har ganska gula väggar och mest vitt för övrigt, medan festlokalen har ganska gröna väggar och vitt för övrigt...

De färger jag helst vill ha på brudbuketten är antingen mörkt rosa eller rött, och till lokalerna känns det som att mörkrött passar bäst. Så kanske mörkrött, lite bladgrönt och vitt kanske... Eller "borde" man ha somrigare färger i slutet av maj?

• Liiisan
    Fårävvör skrev 2010-06-10 17:20:54 följande:
    Oj färgtema... är helt lost på den punkten... Vigsellokalen har ganska gula väggar och mest vitt för övrigt, medan festlokalen har ganska gröna väggar och vitt för övrigt... De färger jag helst vill ha på brudbuketten är antingen mörkt rosa eller rött, och till lokalerna känns det som att mörkrött passar bäst. Så kanske mörkrött, lite bladgrönt och vitt kanske... Eller "borde" man ha somrigare färger i slutet av maj?
    vi ska ha olivgrönt och vitt... samt ev lila/silver detaljer. Min brudbukett ska vara Lila...

RÖTT tycker jag passar vilken årstid som helst efter som de är kärlekens färg...

• Minstoradag

Magnoliantrees: Planeringen... Ja du. Det är nog mest jag som tänker och drömmer men det lär ju bli jag som har koll på det mesta i slutändan ändå Det han sa för ett år sedan när vi bestämde att vi skulle gifta oss va att vi skulle ha rosa på bröllopet. Hur som helst så vet vi vart vi ska vara och där är det fördrink, trerätters, tårta, kaffe med avec, dukning, personal och blommor i matsalen. Om jag ska utgå från färgen rosa så vill jag ha vitt och silver till tror jag.

• Greeneyes

Fårävvör skrev 2010-06-08 22:19:31 följande:
    Fixat!

Nice

Fårävvör skrev 2010-06-10 17:20:54 följande:
    Oj färgtema... är helt lost på den punkten... Vigsellokalen har ganska gula väggar och mest vitt för övrigt, medan festlokalen har ganska gröna väggar och vitt för övrigt... De färger jag helst vill ha på brudbuketten är antingen mörkt rosa eller rött, och till lokalerna känns det som att mörkrött passar bäst. Så kanske mörkrött, lite bladgrönt och vitt kanske... Eller "borde" man ha somrigare färger i slutet av maj?

Nä, jag tycker man ska ta det man känner för! Å det är ju färger som funkar året om Själva ska vi ha ljusrosa och svart, det om nåt är väl knappast somrigt

• MaddeåMats

Idag är det 1 år kvar tills min älskling blir min man och jag blir hans fru!

Är så stolt att jag nästan spricker!

• Niini
    MaddeåMats skrev 2010-06-11 11:09:46 följande:
    Idag är det 1 år kvar tills min älskling blir min man och jag blir hans fru! Är så stolt att jag nästan spricker!
    Härlig känsla eller hur :)
Svar på tråden 2011 brudar del 6