Greeneyes skrev 2010-06-14 11:14:45 följande:
Ligger hemma med bihåleinflammation sedan en vecka, börjar bli så less Enda fördelen är att jag har mycket tid att hänga här o kolla in massa klänningar etc - börjar bli såååå sugen på att gå ut och prova. Men är lite velig, ska jag vekrligen ge mig ut och prova nu när jag är en storlek större än jag kommer att vara vid bröllopet? JAg har ungefär fyra kilo som jag brukar pendla upp och ner av mig själv, och jag vet att de rasar av mig när jag är nervös - vilket jag lär vara inför bröllopet... Visst, jag skulle kunna gå ner dem nu ganska lätt inför provningen, men jag trivs med att se ut så här.. Knepigt.. Hur gör ni som ska gå ner lite - provar ni klänning och köper en mindre storlek eller väntar ni? Jag har iofs mina mått nedskrivna från den mindre storleken, och jag ska ju beställa från kina, så jag skulle väl kunna använda dem antar jag...
Jag ska ner en del innan bröllopet, och jag kommer vänta så länge som möjligt med att prova tror jag.
Vill gärna prova redan nu, men vet med mig att jag kommer se ut som en flodhäst med ett tält på kroppen så jag struntar i det tills några kilon till är borta
Dock så ska jag iväg och kika på klänningar i morgon för att få ett hum om hur utbudet ser ut och vad jag gillar o inte gillar.