Inlägg från: Lapinette |Visa alla inlägg
  • Lapinette

Ab fab - blev det Kungsholmen för er del och är det på fredag eller lördag du ska dit? Undrar bara då jag, maken, brorsan + flickvän ska dit på fredag kväll. Tänkte att det vore dumt om vi sitter på samma restaurang utan att veta om det.

• Lapinette

Anne - trist med förkylning. Hoppas du blir frisk och riktigt kan njuta av Tallinn. Har själv bara varit där över dagen så jag kan inte påstå att jag har hunnit sett så mycket, tyvärr.

• Lapinette

Thailand är perfekt i januari med barn. Har inte bott på hotell med SPA annars kan jag varmt rekommendera stället vi var på i vintras (de hade massage på hotellet).

Gällande något ställe att åka till i sommar så tycker jag i princip att alla länder kring Medelhavet passar bra. Sicilien ömmar jag lite extra för och så älskar jag öarna i Grekland. Ab fab är Mallis expert och har nyligen varit där (dock utan barn).

• Lapinette

mugglan - har inte varit i Mexico men varit på väg. Valde istället Brasilien som var så mycket billigare.

• Lapinette

Ska kanske tillägga att Natal (Brasilien) var ok men inget jag åker tillbaka till .. så Mexico är kanske bättre eller något annat ställe i Brasilien.

• Lapinette

mugglan - såg på FB din anledning till att åka på långresa i januari . Skrev där också att jag röstar på Mexico om ni ska välja mellan det och Thailand eftersom ni redan har varit i Thailand. Alltid kul att besöka ett nytt land!

• Lapinette

Adamia - vad skoj att se dig!!! Vi undrade vart du tagit vägen men förstod att det fanns någon annan som pockade på min uppmärksamhet . Grattis till sonen!! Jag undrar om jag skrev någon reseberättelse för Kalifornien för jag hittar ingen i min mapp. Brukar nämligen spara ned dem för det är alltid någon som frågar långt efteråt och då kan man alltid plocka fram info därifrån.

Men jösses, ska ni ta HK, Nya Zeeland och Kalifornien i ett svep eller är det flera olika resor?! Själv skulle jag jättegärna vilja åka till Nya Zeeland men det tar emot att det är så jäkla långt bort.

• Lapinette

Ab fab - låter underbart med andel i en båt nere i Grekland. Inte ett dugg avis!!! Så ni sitter på första parket på lördag. Typiskt, stan blir invarderad av alla som kommer ifrån "landet" .

• Lapinette

Adamia - hur länge planerar ni att stanna i Kalifornien och på ett ungefär vilka städer tänkte ni besöka? Jag har absolut tips på saker att göra, mysiga ställen att bo på.

Ska även leta upp hotellet i Thailand till dig muggles och så har jag inte glömt bort Japantipsen till Tinga!

Svar på tråden Om vulkanen tillåter ...