Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
Hej hej,
evigheter sen jag var inne (fast några av er har sett mig i restråden lite då & då), men tänkte bara hoppa in & säga hej
Har läst ngn sida lite då & då, & lite mer senaste dagarna & nu tänkte jag att jag hoppar in & tjingsar lite!
Pirr - vad kul att se dig! Grattis till numero två som är på G! Hoppas att illamåendet går över hyfsat snart och/eller att medicinen hjälper utan att däcka dig helt.
September - världens alla kramar - f-n att det inte gick vägen denna gången heller, fastän du kommit så långt & tom passerat de första tolv kritiska veckorna
Håller tummarna för alla ruvare/ruvare to-be
Cissi, tufft med krassliga barn - hoppas de repar sig snart.
Koko - har förstått att du har det väldigt slitigt - så du får en alldeles egen extrakram
...och Tinga med - fast vi ses ju på söndag, så då får du det IRL
PB - läste för några dgr sen det där om utvecklingssamtalet på skolan med din son & kryssen i rutorna & att han nu hade många att leka med osv - fick en tårar i ögonen av rörelse när jag läste - kan tänka mig att det verkligen värmde i modershjärtat/att det svämmade över totalt efter det!
Nenne - klappa magen från mig!
Hmmm, det var väl alles just nu - här är allt bra, Amanda växer & frodas & det är måååånga "JAG KAN!!" just nu... Blev 2½ alldeles nyss - time flies!
Ok, måste nog återgå lite till jobbet - remissa texter & layout, faktastiskt stimulerande, not! Jaja, nu börjar jag iaf få upp tempot i det.
Kram!