• BrudSommar2006

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.

Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 

Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.

Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.

Välkomna!

Här finns förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

• Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • nennesjuttioåtta

PB, klart de måste få ha ett långärmat underställ under matchkläderna, har de inte såna där knickers längre? Det hade vi när jag spelade 1940-nånting

• nennesjuttioåtta

vi täntke också kolla på div 3 fotboll – DERBY hahahah kan lbi kul! Vi känner ju ingen som spelar eller något men ... ja inte vet jag. Eller också blir det eldning i kaminen och pralinätning (det blir det iofs oavsett men i ås fall senare på kvällen)

• nennesjuttioåtta

PB – ja herregud det där var det sjukaste jag sett på länge, vilket jävla svar från "kundservice">!

• Lapinette

porchez - japp idag är det starksprit som gäller. Någon som känner för lite vargtass?

• passionsblomman

Nenne, vänta lite med det också tycker jag. Växten får mycket lättare att nyetablera sig om det är lite mer gynnsamt runtomkring. De flesta perenner kan du förresten dela i så många du vill. Det är en av de underbara sakerna med just perenner.

Apropå att flytta växter så var u min mamma här i förra veckan. Hon hade med sig min sons kastanjeträd som hon vårdat och flyttat runt i landet ett flertal gånger. Det är ännu ett mycket litet stackars träd och nu när hon åkte från Jämtland skulle det bara med till Småland och sin slutgiltiga plats. Hon vattnade loss det ut tjälen med ljummet vatten lite i taget...det är nu planterat och allt verkar ha gått bra. Men det är knappast det skonsammaste för ett litet träd.

• nennesjuttioåtta

hemkört å lingondricka, jo jag tackar!!!

nej.

• nennesjuttioåtta

PB I hear you, det får bli trädgårdsskötsel om några veckor istället. 

• porchez
    passionsblomman skrev 2010-05-07 15:05:06 följande:
    Alltså, ifall ni inte redan läst den här trådstarten så måste ni faktiskt göra det...Herregud!www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3738885.htm...
    åh min gud!!  *skakar på huvudet*

Har ni sett tråden med rubriken - brudöverföring?? här är det inte ens överlämning längre, utan överföring av bruden...

Lappis - är det vargtass det bjuds på är inte jag den som säger nej

• passionsblomman

nennesjuttioåtta skrev 2010-05-07 15:07:58 följande:
    PB – ja herregud det där var det sjukaste jag sett på länge, vilket jävla svar från "kundservice">!

Ja det var som taget ur ens värsta hemliga osande idiotförklaringar av jobbiga kunder som man INTE skulle få för sig att säga på riktigt!

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen