• BrudSommar2006

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.

Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 

Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.

Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.

Välkomna!

Här finns förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

• Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • Oupsie

Sitter och lyssnar på de här tjejerna:

Men jag vet inte, deras na skiva kanske inte var så bra att plugga till. Lite för långsamma låtar kanske?

• Tinga

Och jag sitter här och försöker lära mig mer om en applikation jag ska jobba med. Intressant, men det hjälper knappast en seg fredagseftermiddag när man bara vill hem och hålla helg.

• Oupsie

Lapinette, trist att få extrajobb när andra gjort fel . Men gud vad härligt det låter med London och New York!

• passionsblomman

Lapinette skrev 2010-05-07 14:16:11 följande:
    Alsolsprit eller vodka?!

Whiskey tänkte jag närmast på. Eller åtminstone lite Kaluha i kaffet...

• Oupsie

Kom på att jag måste ner på stan och köpa mönsterpapper. Så nu måste jag se till att bli färdig med den här uppgiften *sparkar mig själv därbak*

• Lapinette

pb - kaluha är väl inte sprit ... det är ju något krämigt slisk. Jag tänkte desinfektion ... kanske tequila! Det drack jag i lördags, en anejo som maken köpt med sig från Barcelona.

• nennesjuttioåtta

har som enda uppgift att lägga över en massa filer på en ftp. Flera hundra GB sammanlagt. så nästan det enda jag gjort i snart 4 dagar är att kolla på en blå stapel så att de kommer över rätt. Yeiiii

• Oupsie

Ja, alltså när Frida Öhrn sjunger den sista låten som du länkade till... jag får sådana rysningar (på ett bra sätt ). Hur kan man ha en sådan fantastisk röst?

Måste säga att jag var lite besviken på deras skiva, men den kanske kräver att man lyssnar på den några gånger. Med vissa skivor kan ju det behövas.

• Lapinette

Men vad är det för dravvel ni lyssnar på ... är det godnattstund här??!!

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen