• BrudSommar2006

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.

Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 

Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.

Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.

Välkomna!

Här finns förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

• Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • nennesjuttioåtta

lappis – ja fast jag har ju kunnat göra annat samtidigt, om det funnits något att göra. jo, jag har brännt lite CD-skivor också! Och idag slöjdade jag ihop en slide i en presentation. *suck* trodde itne det skulle ta sån jävla tid bara, men det är väl trög uppkoppling, antar jag. 

• Lapinette

Sorry, snöat in mig på dunk-dunk och Guetta. Synd att jag inte är bokad till dansen idag utan ska köra pump.
    ">

• nennesjuttioåtta

ååååh ingen leverans från odla.nu den här veckan heller

• nennesjuttioåtta

jag hör dunket, men det rycker ingenstans i kroppen. 

• passionsblomman

nennesjuttioåtta skrev 2010-05-07 14:44:17 följande:
    ååååh ingen leverans från odla.nu den här veckan heller

Det är väl lika bra! Så j-la kallt som det är nu så fryser ju det nyplanterade iallafall om man inte täcker över och håller på!
    I måndags skrapade sambon rutorna på bilen.

• Lapinette

nenne - kom igen katten, det svänger ju!

• nennesjuttioåtta

PB ååh säg inte så.... 

• nennesjuttioåtta

och där var låten slut, men jag glömde lyssna. 

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen