muggles - skönt att höra, du verkar ha "landat" lite och kan verkligen njuta av livet du har nu, cykelavstånd till havet... blir inte ett dugg avundsjuk
Vet att jag är sen med att nämna vissa saker, men tänkte på Lappis diskution med vänninan, sist min kompis (som blev gravid på första försöket" hade samma resonemang som din vännina så höll jag bara med henne. Har diskuterat detta med henne förut och då argumenterat mot henne. Den här ggn klarade jag inte av det utan höll med och bytte ämne... Känns fegt av mig, men en del människor vägrar bara att förstå...
Tinga grattis till pojkarnas viktökning! och det låter som du har det bra i Japan, skoj att vissa måste åka till andra sidan jorden för att få tid att logga in mer
Var på ett bröllop i helgen (endast vigseln) men känns fortfarande som jag svävar på moln, det var så fint... drömmer mig bort och hoppas det en dag blir min tur!
Mr Right Now visade sig att inte vara rätt nånstans utan lyckades sprida massa falska rykten om vad vi gjorde och inte gjorde på midsommar inför alla andra som var kvar på festen efter att jag åkt hem