Tack för snälla ord, som sagt så sitter nog de flesta kilon i mitt huvud... Är glad att min syster inte bor i närheten, för det är alltid nåt som jag mår dåligt över efter att hon varit hemma, samtidigt sp blir det ju så att när hon väl är hemms så umgås vi väldigt intesivt och då har hon tid på sig att slänga ut många pikar om samma sak,vilket förstås för att de sätter sig!
Nenne - Lider så med Nancy! Mår alltid dåligt när djur är sjuka, kn inte kolla på djursjukhuset och nadra serier på TV, för jag tycler det är hemskt, eller i krigsfilmer när de rider till häst! Ska vi inte ens tala om, All heder till Snailys yrke!
Snaily - vilket mardrömsdygn på jobbet. Håll ut, snart har du välförtjänt semester!
Parnassia - känner också igen mig i det du skriver, var arbetslös en tid för några år sedan, och jag hade exakt dom där tankarna. Men som någon skrev, nu är du mammaledig och inte arbetslös, försök och njuta... Din tid och ditt jobb kommer! Men som du säger, försök att få prata med någon, det hjälper. Gör det nu, barnens tid kommer inte tillbaka.. Vi är ju flera här i tråden som vet att få prata med, kurator/psykolog/hjärnskrynklare är det bästa beslut vi tagit!