Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
tack för alla ord om idioten. Sa ju att jag kände mig som fjorton efter det där håglet, men visste inte att vi skulle bete oss så En kille i 30-årsåldern borde veta bättre. Samtigt blir jag nästan lite arg när ni skriver "illa" om honom, för jag är tyvärr mitt i allt fortfarande attraherad av honom... Vet inte vad jag tänker eller känner just nu.. Tur i oturen är att de han "berättade" det här för känner honom väl och tycker bara att han är pinsam, så det är lugnt på så sätt...
PB mfl. ett bra sexliv behöver väl inte vara ett regelbundet sexliv, utan huvdusaken är att ni båda i förhållandet mår braö ver hur man har det. Ha sex bara för att man ska ha det är knappast bättre, än att ha sex när man verkligen vill. Sen tror jag precis som nån sa att har man sex ofta så vill man ha det mer och mer, svallnar det så vänjer man nog av kroppen mot detta och man blir inte lika sugen längre... För det flesta iaf
måste berätta om en bekant till mig som får orgasmer i sömnen om hon inte fått det på "rätt sätt". För några år sedan var hon och reste ca 2 månader utan pojkvännen med med en tjejkompis, och vaknade då mitt i nätterna av en orgasm. den andra tjejkompisen låg sött och sov bredvid...