Inlägg från: start september |Visa alla inlägg
  • start september

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Tack Vickan! Den sidan hade jag glömt, hittade massor med kul.

• start september

Tack Koko, jo att krypa ner hos henne i natt när jag kom hem var den bästa trösten. Plötsligt kändes påklädningstrotset efter 2,5 h sömn rikitigt positivt. Vi har haft tur och hade släkt på besök som var hemma igår natt så att maken kunde följa med vilket var jätteskönt. 

Badskor har jag nu hittat för bra pris hos Imse Vimse, men tipset om Svimpy var suveränt! Bamse är den stora idolen här.  

• start september

Bamse har lilla tjejen haft örnkoll på sedan typ 1 år och 5rmånader då hon fick se en liten bit av en Bamse-dvd.  På sin 18 månaderskoll frågade tanten om hon kunde säga mer än fem ord och försökte få henne att prata, men förgäves. plörligt vänder lilla tjejen sig om, får syn på en planch på väggen och säger "Katten Jansson". Hon blev godkänd på kollen utan mer frågor 

Lindex Bamse-kollektion har räddat många trotsiga dagismorrnar...

• start september

Hattis, jag har tänkt på detta också. När jag berättade nu sade jag till alla att vi har ett dåligt track record på sådana saker, vilket jag är glad för nu. Däremot att berätta supertidigt, nej då kommer jag känna för mycket krav tror jag.

• start september

Jo, makens alla vänner har fått MF med sina tvår eller treor nyligen så att det är vanligare än man tror börjar han förstå också.

• start september

Alltså, det är mycket möjligt at makens vänner haft MF tidigare, men då snackade de inte om det. Nu snackar de, vilket jag hoppas speglar en attitydförändring.

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen