• Hattis

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Å vad skönt Mugglan att ha en början i magen och en början i frysen! Tycker att din makes resonemang är mycket klokt! Här har jag börjat få nya och efterlängtade arbetsuppgifter till hösten och är trött på stress, tårar och kisstickor. Kan knappt föreställa mig hur jag skulle må vid IVF. Jag hade på förslag att köra utan stickor i sommar men maken tyckte då att vi verkligen borde pröva och jag tycker innerst inne att han har rätt. Vi försöker under sommaren själva med det antal stickor som krävs och tar en diskussion hur vi går vidare i höst.

Tinga och BS, vad jobbigt med sjuka barn   Skönt att Iris verkar må litte bättre i alla fall. Hoppas verkligen att du kommer iväg på allt Tinga, det är du värd!

MSW  - spännande! Det låter lite hoppfullt öht att det forskas på detta.

Lappis, det låter svårt men du har formulerat mycket klokt och ärligt här i tråden om detta så du fixar säkert en bra beskrivning!

Angående tråddate så kommer jag om jag kan! Ni ser inte så farliga ut   Måste eventuellt utföra en sedan länge bortlovad tjänst till mina päron.

• Hattis

Fy tusan Ore, men nu är väl det värsta över! Drick smoothies och var nöjd över att du fixat det!

Sweet - du är inboxad!

Sitter framför datorn rätt ofräsch efter Vårruset! (jag vet Tinga, jag ligger i lä ) Det var en underbar dag att springa - så varmt att man inte fryser men inte tryckande hett. Trevligt med picnic efteråt till skillnad mot förra året då det regnade småspik. Nu till duschen!

• Hattis

Hoppas att det blir en bra genomgång då Snaily! Och att du kan känna att du kan släppa det lite till dess, tre veckor går ju inte fort i dessa sammanhang. Kram!

• Hattis

Har inte hunnit läsa så mycket men tittar in lite snabbt och säger grattis till PBs gubbe med gott humör, lycka till med det kalaskuliga kalaset Lappis, hoppas att det blir fint väder och lagom hungriga personer som dyker upp hos Sweet och vad seriöst med nationaldagstårta Vickan, kör på den garnering du tänkt (vad annars - mango?)! Jag hade hallon till citronkladdisen och det var inte dumt. Men det går alla gånger utan. Kram!

• Hattis

Grattis till lyckad fest Lappis! Jag skulle helt klart ha tyckt att det var mysigt och annorlunda och därtill njutit av champange i kvällssol.

Jag dricker även gärna skumpa vid tråddaten! Har idag fått klart för mig hur nästa helg ser ut och det kommer att funka
    Hoppas att det är ok med sen anmälan  Trist att du inte kommer Porchez.

• Hattis

Jag tar med en flaska av min favvobrödiga prisvärda champis (Andre Clouet), dricker nog inte hela så är det ngn som vill dela så kan man räcka upp en hand!

• Hattis

Å heja heja pb-eskimån och fastna ordentligt!

Cicci - läskigt med skorpan Hoppas att det inte är ngt.

Muggles -gaah. Ansluter mig till någon tidigare talare (skrivare?) och konstaterar att man får vara både arg, glad, bitter och lycklig här. Jag håller tummarna så de blir blå! (Tycker f.ö. inte det är konstigt om du tar ett glas, en sipp eller inget alls på lördag. Gör som du känner bara du kommer hit!) Kram!

EA - Heja till huset! Och förstås till något som är större än så... Kram!

Vad var det mer, jo Vickan du var snabbast på att räcka upp handen för Andre och - han är en torris. Jag måste dock inte ha en halv flaska själv så vill du bara ha ngt glas EA så kan vi dela ändå

• Hattis

Tjohooo *sätter mig med en halv skinka på skrivbordsstolen efter helgpyssel och mastodontmycket på jobbet*

Tack för i FÖRRgår måste jag säga! Supertrevligt Hade varit roligt att kunna stanna lite längre och prata med några fler förstås! Stod och pillade med mobilen och sneglade på AM med flera ett tag innan jag vågade titta fram  (Cicci - du är klart vår nästa stjärndesigner  )

Känner mig supernoncharlant jämfört med Page (som någon sagt - titta in och skriv mer igen  ) men hinner inte mer nu! Kramar om Mugglan en extra gång och tittar förhoppningsvis in i veckan!

• Hattis

Men grattis Oupsie, det verkar verkligen som att du är gravid!!!  
    Och det här att kanske vilja ha barn under annorlunda förutsättningar - jag önskar nog att vi hade börjat åtminstone liiite tidigare kan man säga. Jättekram och fantastiskt skoj! Jag hade nog resonerat som du och testat igen även om det är säkert till 99,9999999999% eller vad det är!

PB - blygdklämman är på och uppskruvad till max, det vet du.

Vickan - jisses vad otäckt med din pappa, hur har det gått?

Bröllopet - planen var att vara bortrest men istället har jag varit sjuk hemma alldeles ensam och jag har tittat på TV så att det har några tag. Och - republikan till trots - det var nog bland det finaste jag sett! Lipade nästan både vid konserten på fredagen och vid Daniels tal. Nu har vi iaf visat Europa att vi kan det här med events...  Sedan måste jag säga att Daniel och hans pappa slår kungen och Victoria med hästlängder med sina fantastiska tal. Inte för att tal vid bröllop är någon tävling, jag vet. Men ändå.

• Hattis

Oj vilka arbetstider Tinga! Men desto ledigare till midsommar förhoppningsvis?

Blev också påmind om Snailys UL i morgon - Å vad jag hoppas att det går bra. Kraaam!

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen