Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
Hej hopp!
Porchez - Men vad f-n vilket svin Vad i h-ete!!! Kan du upplysa några om sanningen månne och varna för denne falske skvallerkärring?
Å vilket restaurangbesök PB, vilken semesterkänsla! Det är ju som vid medelhavet på kvällarna med sådan där fönvarm vind rätt sent på kvällarna... Just precis vad jag längtar efter men inte riktigt orkar med eftersom jag tokjobbar inför semestern och sällan kan planera när jag kan sluta.
Längtar efter lantställe och "varma" mälarbad precis som lappis, får se om det blir att vi drar dit nu i helgen eller nästa.
Härligt att vara på Öland också BS! Vattnet borde väl bli varmare efter ett tag även där?
Låter också fantastiskt med så nära till underbart bad Muggles! Och tänk vad ett år går fort. Både bra och dåligt. Måste kännas vemodigt med årsdagen. Här har jag också en sådan årsdag och även jag tycker att det känns liiite vemodigt. Vad skönt att du tycker att det är ok ändå. Kram!
Hej MSW, skönt att du lever
Tinga - gärna mera Japan, tycker att det verkar fantastiskt med sådan mousse och maneter. För mig skulle det nog rycka i hamburgertarmen efter ett tag...
Just det, läste mitt gamla inlägg om ältandet om stressmyten - menade förstås att det var tröttsamt av lappis kompis att ta upp den flera gånger och inget annat. Här kan den förstås bespottas! Tyckte mig se att det kunde se ut som om jag menade att det var tröttsamt att ta upp här och det menade jag förstås inte. Kan också bekräfta att jag i våras när jag började cykla som vanligt var jag ändå rätt lugn och tyckte att jag hade tid på mig, nu senast har jag räknat och räknat, funderat över det dagligen och varit stressad inför ev utredning efter sommaren + haft superstressigt på jobbet även om det inte hindrat mig från att ha barnalstring i huvudet även där.
Ännu mera EGO: Här har berättats för make som blev överlycklig (förstås ). Så Skönt. Men vi har bestämt oss för att försöka krångla = smussla till efter KUB/NUPP som sist. Får se hur det går.