Tack för alla fina ord om min otrevliga upplevelse, bara jag tänker på det så blir jag ledsen igen, fy fan , trodde inte jag hade så djupa känslor redan för den lill* redan.
koko - Egna lasagneplattor, jag är djupt imponerad. Där fick du en extra stjärna på husmorshimlen
Telis - Din, vickans och ores gravidititeter tyckte jag gick på en månad, typ... Konstigt att alla andras går så fort (37 dagar idag, inte för att jag räknar...)
Ore - Maken fick ett sjukdomsbesked som han kommer ha resten av livet. Det var deppigt ett tag och han har inte helt landat i det. Det som är lite intressant är att det är väldigt troligt att det är därför det tog ett tag innan vi lyckades med våra försök.
Håller med om Daniels tal var jättebra, grymt imponerande! Blanda svenska och engelska, inga fusklappar och första riktiga framträdandet, riktigt bra!
Oupsie -Oooops Grattis gumman! Vilket skönt sätt att bli gravid på, slippa fundera liksom Jag har läst att ett gravtest aldrig är falskt positivt, bara falskt negativt.
Trots att vi försökt i nio månader så svimmade jag ju nästan i gynstolen när jag fick vårt besked, så chockad blir man nog oavsett
Mrs B - Jag kan säga att jag förstår och lider så fruktansvärt med de som råkar ut för det som ni gjorde efter lördagen. INGEN ska behöva uppleva det!
vickan - Oj, hur gick det med pappsen? *läser vidare* Pustar ut, bra att det gick bra!
Nenne - har du tänkt på att vi ska föda barn snart?
PB - Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
muggles - Har också sparata en del (alla mina barnböcker, alla barbies + kläder + all lego har jag hemma på vinden) + att pappa sparat massor, dockhus, leksaker, gosedjur, leksaksspis, gunghästen osv Tycker det är mysigt och roligt om det kan användas igen
Snaily - Vad trist med stressad läkare!!Hur känns det nu då? Vad sa hon om bebisen, kollade hon något nu? tänker på näsben osv.Jag tror att det är ivf som gör att ni får konstiga värden, har också läst en del på FL och jag tror Ynglet är en toppsnigel! *kram*