Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
Nenne - Tja, jag håller på att förbereda mig iaf Meningen är väl att vi ska börja packa snart! Jag har ju en del förvärkar på morgonen och kvällen samt att bebisen verkligen trillat ner så det är lika bra att göra sig beredd, känns som att jag har en kokosnöt hängande mellan benen, det är ju SÅ obehagligt!
Ore - Förhoppningsvis ska den inte göra hans liv kortare men tyvärr så ökar ju riskerna för honom
Har köpt Libresse goodnight bindor tror jag det var nu så jag har hemma, samt papmpers newborn blöjor
Är du säker på att din graviditet inte gick på en månad?
Noterar skumtvättlapp samt babyolja, bröstvårtkräm, Inotyol, babytvål och shampoo!
AM - Usch, måste man ha rumptermometer? Vi har köpt en sån där öronvariant då både maken och jag avskyr rumptermoterar och vill inte använda någon på kotten.
Vi hämtade nåt paket från babyproffsen, det var väl sådär upphetsande...Jag hoppas vi ska få ett roligare paket på förlossningen som jag sett att man får på en del ställen i landet. I det här var det en blöjhink, några new born blöjor från pampers, en napp och en massa reklam. Det var jag som var intresserad av klänningarna/nattlinnena! Jag inboxar dig min adress då får du inboxa mig vad jag blir skyldig!
Jag har fått svar från löneadmin angående min sjukskrivning och det blir så knäppt att jag får ta hela semesterdagara, får full lön + semestertillägg + pengar för sjukskrivning från FK! Knäppt, men det är väl bara att tacka och ta emot.
Fru muffins - Vad roligt att höra av dig! Du får komma in och skriva lite oftare nu när det börjar dra ihop sig! Var ska ni föda när det är dags?
Lappis - Egentligen inte, beräknat datum är 28:e Juli, men jag är helt säker på att den kommer komma tidigare än så.
PB - Vad bra att du sa ifrån! Starkt! Det är bra åde för din egen skull och för andra framtida patienter. När man gör ivf är man ju så fruktansvärt utsatt och sårbar ändå så då behöver man ju verkligen all medmänsklighet och värme man kan få! *kram*
BS - Grattsi till nya familjemedlemmen! Vad ska han/hon heta? aaahh Jocke, det var ett roligt namn på en kanin, vad kommer namnet ifrån?
porchez - Vad roligt att gymet är igång igen, jag äslskar Les Mills passen, de är så bra tycker jag! Body pump har jag varit svårt beroende av förut. Visst har jag frågat dig var du bor? *förvirrad* Jag bor alldeles i närheten av det hus som brann för ett tag sen som du kommenterade i tråden (lite lagom kryptiskt)
Snaily - Tror inte jag skrivit det men grattis till Yngelsprattel jag känner precis igen det du beskrivit, man har svårt att tro att det verkligen är så, men det är det
Vår bröllopsvals Exakt den versionen *kärlek*
">
Den här spelade jag och maken massor innan bröllopet och den kommer jag alltid förknippa med vårt bröllop
">
Annars har jag satt nytt rekord i kissningar i natt, 4 ggr! Plus att jag vaknat varje gång jag vänt mig i sängen för att jag har så ont i bäckenet. *gäsp*