JUNI 2010 del 5
Det vet vi inte riktigt... mindre än 20 måste det ju vara iaf eftersom vårt alternativ inte var bra.
Det vet vi inte riktigt... mindre än 20 måste det ju vara iaf eftersom vårt alternativ inte var bra.
Ja, kan man sy ihop dem???
Jag måste helt enkelt prova :)
Det gick jättebra!!! :D Och det blir hur snyggt som helst! Jag hade bara tre vanliga kopieringspapper och ett tjockare som pärm. Vi bestämde oss för att sy våra, med ceriserosa tråd!! :D
Hej Tjejer!!
Vi håller på med programbladet och har kört fast. I delen där det är lite som en intervju med brudparet ska vi ha en sådan grej att vi ska välja antingen eller (kaffe/te, morgon/kväll osv..)..
Kan ni hjälpa oss att hitta på riktigt finurliga och underhållande grejer att ha med :D
Tack martinaa!! Jättefina alternativ!! :D
Haha.. ja, man kan då säga att jag och min m2b kompletterar varandra ;)
i vårt antingen eller hade vi med
prata/lyssna
morgonmänniska/kvällsmänniska
vinter/sommar
slumpen/ödet
kaffe/te
och vi valde olika på varenda en ;) (det understräckade valde jag)
Men... :( Äh, vi provar en gång till då :)
prata/lyssna
morgonmänniska/kvällsmänniska
vinter/sommar
slumpen/ödet
kaffe/te
syns det inte nu får det vara ;)
Det låter ju lite jobbigt martinaa!! :/ Och inte har jag någon lösning på det heller.
och på tal om underkjolar, klänningar och sånt har jag hemlånat underkjolen tills imorgon, så nu har mamma varit här hela kvällen och måttat, nålat och tråklat alla lagren på klänningen :) Så nu passar den alldeles perfekt längdmässigt!
Det var ju också första gången jag provade med underkjol idag, och klänning fick verkligen ett lyft (bokstavligen!). Och den var så vacker, och JAG kände mig så vacker :D
Haha, ja du ska se att du hamnar på möhippa i helgen ;) Jag håller på bli nervös inför denna helg nu. Och jag är också lite misstänksam. M2b vill ha med mig till en större stad i närheten (där vi bodde i 4 år innan vi flyttade hit i julas) där alla våra vänner bor, för att shoppa! Hör på den, min m2b vill åka och SHOPPA! :P Så ska min närmsta vän som också är den som drar i trådarna för möhippan till samma stad (för att flytta ur deras lägenhet innan de också ska flytta hit)... och den kvinnliga delen av våra programvärdar ska också bort.... Säger de.
Men då hoppas jag också nästan att det blir den här helgen när jag är ledig hela helgen, och inte nästa när jag jobbar fredag, söndag och måndag... :P
Jag har också fått övertalat min bror att avslöja datum för svensexan när han får veta ;)